Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 8 juni 2023

 

Toen ik vanochtend mij afstemde op de energie van vandaag (08/06/2023) werden mij een paar bijzondere elementen getoond. Wij zijn door het portaal 6-6 gegaan en hebben weer een diepe verandering ondergaan. De energie is niet voor niets zo heftig. Wij worden gedragen, wij worden gevoed. Wij willen er te veel zelf aan doen. Juist dat is niet nodig. In tegendeel, je werkt jezelf tegen. Je kent die vlinder met die steen aan zich gebonden. Dat is wanneer je te ijverig begint te zoeken en te bedenken. Juist die stilte is je vriend. Wanneer je je even helemaal niet lekker voelt, ga op je favoriete plekje zitten en omring jezelf met liefde. Voel dat je je daar altijd veilig kon voelen, dus waarom nu ook niet?

Ga naar je buikademhaling en duik even diep in je fysieke lichaam.

Dan zal je voelen dat je tot rust gaat komen. Blijf die ademhaling volgen. Niet je denken volgen, je ademhaling.

Wat werd mij getoond?

Ze lieten mij zien dat wij meer met onze energie lichamen gaan werken. Wij weten allemaal dat wij al vele levens buiten de aarde hebben geleefd. Die energetische lichamen zijn met die herinneringen verbonden. Je fysieke lichaam is eigenlijk je huls geworden. Alle lichamen zijn aan die huls verbonden. Wil je ruimte reizen dan open je jezelf (denk aan een dekseltje dat je opent, waar mag je zelf bedenken) en dan ga je met je aandacht naar je transparante lichamen. Je vliegt ermee het universum binnen. Je kan zo heel gemakkelijk naar vorige levens terugkeren. Tijd is aards.

Moet je ineens iets op aarde doen, dan haal je die lichamen naar binnen, sluit de deksel en stelt je in op hetgeen je hier te doen hebt.

Verder lieten ze zien dat de aarde aan een bijzondere energetische reis bezig is. Er werd een "Noord/ zuidlijn" in het licht getoond, waar de aarde naar op weg is. De aarde past voortdurend haar trilling aan. Dus gaat hoger en hoger. Voor ons is het alleen maar mogelijk om mee te transformeren, omdat wij anders niet meer op die hoog trillende aarde kunnen leven. Niets is dus meer wat het lijkt. Er is niets meer van het oude. Waar wij naar op weg zijn, is iets dat wij nog nooit mee hebben gemaakt. Dus probeer niet in je denken te gaan zitten, maar VOEL. In je voelen zijn geen grenzen, is je denken zijn er vele. Voel maar eens hoe dit allemaal voor je voelt. Voel wat je kan herkennen en wat niet. Laat los waar je niet in mee kan, kijk naar de delen waar je wel wat mee kunt.

Martha Krul 08/06/2023