Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 18 maart 2021

Nederland een dag na de verkiezingen

Wat laat ons dat zien die uitslag van de verkiezingen?

Het geeft ons een beeld van hoe wij er in Nederland

voor staan.

Wie is wakker, wie niet?


Zit je in de 5D trein dan had je dit al kunnen zien

aankomen.

De 5D trein is momenteel korter dan die 3D trein.

Ben jij nu door die uitslag je vertrouwen kwijt geraakt?



Ben je even overgestapt naar die donkere trein?

Ben je teruggevallen naar de lagere dimensies en

ben je terug naar eerst zien, dan geloven?


Waar is je vertrouwen in het universum?

Waar is je vertrouwen in het grote plan?


Ben jij zo gemakkelijk te beïnvloeden?

Wat zegt dat over jou?


Wij kijken bij de uitslag naar de ander,

maar dit proces gaat in hoge mate over de

ontwikkeling van de mens zelf.


Die uitslag laat zien hoe JIJ erin staat.

Ga je nu over naar de 3D trein en laat je die

trein met het licht en de vrolijkheid gewoon

vertrekken?


Of kom je terug bij jezelf en kom je terug

in je eigen kracht waardoor je licht weer

naar volle sterkte kan komen.

Juist voor dat licht kwam je naar de aarde.


Je ziet het nu zo duidelijk hoe de stand is

van wel en niet ontwaakten.

Bij een aanval is het altijd goed om zicht

te hebben op de andere partij.

Die heb je gekregen.


Je ziet hoeveel werk er verricht moet worden.

Je ziet hoeveel licht er nodig is om die

slapende mens te laten ontwaken.


Laat niet de moed in je schoenen zakken.

Laat deze uitslag je duidelijk maken dat jouw

kracht nodig is.

Je ziet het.

Je wilde “bewijzen”, dit is er een.


Dus stap in je voeten.

Steek je handen omhoog naar het universum.

Zeg tegen jezelf, dat jij je plek weer in gaat nemen.

Dat je voelt dat je meer dan ooit nodig bent.


Val niet terug naar een lagere trilling.

Maar zie dat er heel veel duidelijk is geworden.

Niets is belangrijker dan het zien van de kaarten

van de andere partij.


Jij kende het plan.

Je kende de samenwerking met het universum.

Je weet wat er gaande is.


Dus kom en versterk je licht.

Het is nodig.

Je ziet en weet het.

Het is je getoond.

Er is werk aan de winkel.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul