Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 27 maart 2021

Jij bent de magie zelf

Je bent aangekomen op het punt waar je levens

lang naar verlangd hebt.

Je hebt naar dit punt verlangd, zonder te weten

en te begrijpen wat dit punt voor je betekende.


Je had een onbekend verlangen in je.

Een drijfveer die je maar bleef aansporen.

Doorgaan, niet gaan zitten.

Laat niet los, ga door.


En NU?

Je bent in je eigen kern aangekomen.

Dat is niet alleen een soort “Dank je wel”

aan jou, het heeft zijn betekenis ook.



Nu jij op dat punt bent aangekomen,

kan je jezelf vergelijken met Jeanne D'Arc.

Je staat op de top van de berg met je toorts in

je hand.

Je brengt je fakkel omhoog en je laat het grootst

mogelijke licht schijnen over de aarde.


Dat grote licht heb je nu in jezelf ontstoken,

juist op het moment dat de aarde over gaat,

naar het licht.


Alles is met elkaar verbonden.

Alles houdt verband met elkaar.


Jouw proces kon niet sneller,

het aardse proces kon niet anders,

het universele proces hield alles in de gaten.


Het is een hele bijzondere tijd waarin wij zitten.

Dit is de tijd waarvoor jij naar de aarde bent

gekomen.

Dit is de tijd waarvoor jij levens lang je lessen

hebt geleerd.

Dit is de tijd waar jij onbewust zo naar uitgekeken hebt.


Nu is de tijd om je eigen licht op “GROOT” te zetten.

Dat licht is nodig omdat heel veel aan het licht

gaat komen.


Des te meer licht, des te meer mensen zullen ontwaken.

Des te meer licht er is, des te meer is er te zien en

te begrijpen.


Ontsteek je licht op hoog niveau.

Jij bent lichtwerker en dit is en was je doel.

Niemand kan jouw licht meer doven.

Niemand kan slapend blijven in jouw licht.


Voel dat je na een lange tocht op de top bent

aangekomen.

Voel je bevrijd en voel hoe alles open is.


Jij bent magisch en dat mag iedereen weten.

Dat mag iedereen zien.


Die magie spreidt licht en liefde en dat

is precies de wending waarin wij nu

aan het keren zijn.


Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben.


Een vuurtoren is er niets bij.


Namasté

Ik zie het licht.

Ik ben het licht.


Martha Krul