Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 6 april 2020

Vrijheid


Zo vreemd die vrijheid.
De wereld valt stil.
Wij vallen stil.

Steeds hoger.
Steeds sneller.
Steeds mooier.

Wij joegen een waandroom na.
Wij konden niet anders.
De adrenaline gierde door ons heen.

En nu?
Het voelt alsof wij in een sinkhole terecht zijn gekomen.
Van de ene op de andere dag is DIE mallemolen stil gezet.

Afkicken van die adrenaline aanmaak.
Dat is nog niet zo eenvoudig.

Wat hebben wij verlangd naar het moment van een doorbraak.
Hoe anders is de ervaring om nu echt naar je eigen stilte te gaan.

Wanneer ik tijd zou hebben dan ga ik…..
Hoe vaak heb je het gezegd?
Hoe vaak heb je daaraan gedacht?

Je ziet de vogels hun rondjes draaien.
Vrijheid, denk je.
Maar is dat zo?
De dieren hebben ook agenda’s.
Hun leven dat in het teken staat van eten en voortplanten.
Daar zijn zij de hele dag mee bezig.

Die vrijheid die JIJ ziet is niet de vrijheid die jij invult.

ZO is het ook met de vrijheid in jezelf.

Je hebt een volledige vrijheid.
Het is aan jou daar je eigen beeld over in te vullen.

Een mens is creatief.
Dat kan hij gebruiken om meer vrijheid aan zijn eigen vrijheid te geven.
Of minder.
Die keuze van hoe een mens zich voelt, bepaal JIJ in hoge mate zelf.

Je hebt die mooie sterke energie gevoeld in de overgang van 4-4.
Dat was vrijheid.
Dat was vliegen in volledige vrijheid.

Des te hoger jij vliegt, des te vrijer je voelt.
Het is het beeld dat wij er zelf bij vormen.
Visualiseer en voel die eindeloze vrijheid.

Wij zeggen het tegen elkaar, de wereld wordt nooit meer zoals die was.
Gelukkig maar.

Namasté
Martha Krul

Verliefd: Een hoger doel