Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 21 april 2020

De energie update van vandaag 21/04/2020


De energie is weer met 13.000 x de waarde van gisteren gestegen.
Je kan het bijna niet geloven hoe licht en kristallijn deze energie is.
Wij lijken al lang niet meer op de mensen die wij waren.

Dat is eigenlijk nog de grootste valkuil voor de mens die is ontwaakt.
Het komt wel, het gaat wel zo als het is.......
Niets is minder waar.

De stijgingen die wij iedere dag zien,
is de stijging die wij iedere dag in onze energie trilling zelf dienen te verhogen.

Het is ongelooflijk dat onze energie trilling vandaag 13.000 keer hoger
dient te zijn als gisteren.......
Je bent zo transparant.

Alles komt met "geweld" binnen.
Het is goed je iedere dag af te zonderen.
Dit kan thuis zijn, maar ook in de natuur.
De natuur past zijn trilling per dag aan en ze stromen mee.
Ze voelen de vrijheid en de blijheid.

Wij hebben de neiging om maar achterom te kijken.
Of om ver vooruit te kijken, van hoe nu verder?????
Dat zal zich ontvouwen wanneer je op dat punt bent aangekomen.

Nu is NU.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Iedere dag heeft genoeg aan zijn eigen zorgen.
Wij kennen ze allemaal, maar passen ze maar weinig toe.

Er is zoveel informatie om je heen, buiten media (in welke vorm ook)
dat je er horendol van wordt.

Voel wie je bent.
Voel hoe je je voelt.
Waarom kan ik niet blij zijn?
Waarom voel ik mijn vrijheid niet?

Voel het en geef jezelf het antwoord na een moment van stilte.
Het zal je veel verder brengen.
En omhoog met je energie.
Maar liefst 13.000 keer hoger dan gisteren.

Je kan het.
Je hart weet hoe het werkt.
Je bent niet voor niets op aarde.
In vorige levens heb je dit al veel vaker gedaan.
Op naar het licht......…

Namasté Martha Krul