Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 6 juli 2019

Rust en stilte leid je naar nieuwe inzichten…..


Moeder Aarde is aan het rillen en trillen op al haar grondvesten en wij, wij doen niet minder.
Ook wij rillen en trillen op onze grondvesten.
Hebben het warm, hebben het koud.
Er gebeurt zoveel.

Soms krijg je het gevoel dat je met alles en nog wat bent opgepakt en ergens neergezet bent.
Je zit te midden van al je spullen en kijkt vertwijfeld in het rond.
Ben ik dit?
Waar ben ik?
Hoe moet ik mijn pad weer vinden?
Dit herken je vast en zeker.

Niet weten waar te beginnen.
Wat is dan het allerbelangrijkste om te doen???
Juist! Je rust vinden.
Rust geef ruimte en overzicht.

Net als wanneer je het aquarium de planten eruit haalt en alles schoonmaakt, dan is het troebel.
De rust brengt ook daar helderheid.
Wanneer je het even niet meer weet, ga niet rennen als een kip zonder kop, maar ga zitten.
Neem wat te drinken, wees lief voor jezelf en wordt stil.
Dan komen de beelden en inzichten.
Dan zet je de deur van je hart open.
Dan kunnen je begeleiders je bereiken en je beelden aanreiken.
Dan komen er openingen en ga je zien hoe je wel verder kunt.

Het is juist die stilte en rust die je vooruit brengt.
In tegenstelling wat je vaak is bijgebracht in de 3e dimensie, dat je al maar bezig moest zijn.....
Dit geldt niet in de 5e dimensie.
In de 5e dimensie is stilte en rust, vooruitgang.
Dus laat alles even zoals het is en ga zitten.
Neem de tijd en de ruimte voor jezelf en je gaat het ervaren.

Verbind je met het universum en met Moeder Aarde en voel dat je werkelijk de spil tussen beide bent.
Wees lief voor jezelf.
Geef jezelf ruimte om stil te worden.

Dan ga je zien waar voor jou de deuren open gaan.

Namasté

Martha Krul
Gerelateerde afbeelding