Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 30 juli 2019

De leeuwenpoort zet ons in onze kracht.


Het licht en de energie stijgen in vliegende vaart.
Het is heerlijk dat velen daar al hele mooie ervaringen van ondervinden.
Zij voelen zich vrij.
Zij voelen zich licht.
Zij ervaren emoties, die zij niet hadden durven dromen.
In hun dromen komen de inzichten…..

Denk nu niet….Ja zij wel.
Maar ik? Hoe staat het met mij?
Zal ik dat ook ooit nog eens gaan ervaren?

Dan komen “hoop” en vertrouwen in de gesprekken naar voren.
Wij zitten in een periode van sterke manifestatie.
Wanneer wij onze hoop uitspreken op iets, dan is dat iets wezenlijk anders,
dan wanneer wij vertrouwen op iets hebben.

Bij hoop hebben op iets, dan leg je de actie BUITEN jezelf.
Het universum kan daar niets mee.
Je hoopt dat het universum het zo voor je kan regelen dat je krijgt waar je naar verlangt.

Wanneer ik mijn vertrouwen uitspreek naar het universum dan verbind ik mij met het universum. Dan geeft ik duidelijk aan dat de beelden waar ik naar verlang, dat ik die samen met het universum mag manifesteren. Daar ben ik zelf onderdeel van die manifestatie.
Bij het hopen op, zeg ik tegen het universum…
“Ik hoop dat jullie dat voor mij kunnen doen”.

Daar zit een verschil aan nuance.
Juist duidelijk zijn naar het universum, is heel belangrijk.
Heb je in je droom beelden gezien waar je gelukkig van wordt,
verwoord dat naar het universum.

Vertel waar je hart sneller van gaat kloppen.
Voel waar je blij van wordt.
Dat zijn de tekens van JOUW pad.
Dat zijn herkenningspunten.
Daar voel je je energie stromen.

Blijf je niet “vast” voelen in de omstandigheden waarin je zit.
Voel dat er altijd mogelijkheden zijn tot verandering.
Volg je hart.
Volg die mooie lichte en sprankelende energie.
Je voelt en ziet het niet voor niets.

Je krijgt het te zien als aanwijzing.
Daar ligt jouw pad.
Daar liggen jouw opdrachten voor dit leven.
Je bent een lichtwerker die op aarde “zware” taken kwam uitvoeren.

De energie van de leeuwenpoort is in volle gang.
Jij hebt de kracht van die leeuw in je zitten.
Ga brullen en voel dat die kracht loskomt.
Ga letterlijk in je kracht staan.
Je mag vertrouwen op het universum.
Je wordt gehoord.

SPIRITUAL WARRIOR- i feel ya, hear ya...im a lioness!