Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 14 maart 2019

Je gulden middenweg

Je gulden middenweg
Mijn weg op aarde…..
Hoe vind ik mijn weg op aarde?
Dat is een vraag die je waarschijnlijk best met enige regelmaat aan jezelf stelt.

Er zijn verschillende wegen waar je op kunt wandelen.
Je levenspad waar je heel veel dingen leert en die voornamelijk via je denken wordt gevonden.

Je denkt dat je die of die richting wel uit zou willen en je trekt de stoute schoenen aan en je gaat die kant op.
Maar er is een gulden middenweg.

Hoe is die nu te vinden?
Dat is de weg waar je je open en blij voelt.
Dat is de weg die je via je hart gaat bewandelen.
Dat is de weg waar je blij van wordt.

Er zijn regelmatig momenten dat je je op die gulden middenweg bevindt.
Het zijn de momenten dat je denkt: “Het is geweldig, mijn leven gaat van een leien dakje.”
Dan komen er weer momenten dat het niet zo gemakkelijk gaat, dan ben je door je denken een andere kant op gestuurd.

Weer terug naar je hart en je komt weer in het gevoel dat het van een leien dakje gaat.
In deze 5e D heb je ook nog te maken met het feit dat je zelf veel kan manifesteren.

Dus is het zaak dat je goed voelt.
Voelt het licht en open → gaan.
Voelt het niet echt open en voel je kriebels in je buik en maag,
wacht dan nog even om die kant op te gaan.

Steeds wanneer je de vraag aan jezelf stelt, hoort dit bij mij?
Voel je hoe je lichaam reageert.
Is het ontspannen en voelt hetgeen je wil doen als een vloeiende beweging,
dan is het een positief antwoord van je lichaam (hart) en kun je die kant op.

Het is heel gemakkelijk te leren.
Even terug naar de stilte.
Voelen of het blijft stromen wat je wil gaan doen.
Blijft het stromen, dan kan je gaan.
Voel je dat er geen stroming meer is en dat je spanningen in je lichaam voelt,
ga er dan nog eens goed mee aan de slag.

Je lichaam geeft op alles antwoord.

Het is heel subtiel wat je voelt, maar door er bewust mee te werken, kun je het goed voelen.
Op al je vragen krijg je zo antwoord.
Je antwoorden komen via je lichaam op de kleinste dingen die je wil weten.
Moet ik links af?
Moet ik rechts af?
Moet ik het doen?
Moet ik het niet doen?

Het is de manier van vragen stellen.
Je vraag is altijd zo dat je een ja of een nee antwoord kan krijgen.

Moet ik wel of moet ik niet…….?

Het is leuk om dit te trainen.
Wanneer je dit vaak doet, kom je op je eigen gulden middenweg te lopen.

Die weg is JOUW weg, het pad waar je gelukkig wordt.
Waar je mensen tegenkomt die in jouw leven horen.
Mensen die jou wat te vertellen hebben.

Het is een heerlijk spel.
Je wordt er blij van.
Je voelt je ontspannen.

Ik weg je een mooie reis op je eigen gulden middenweg.

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel gulden middenweg