Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 17 maart 2019

Balans schept veiligheid


Balans, veiligheid en vertrouwen.
Deze drie onderwerpen hangen heel nauw samen.

Wanneer ik volledig kan vertrouwen,
voel ik mij veilig en ben ik eigenlijk vaak meteen in mijn balans.
Doordat ik in mijn balans kan zijn, voel ik mij veilig.
Ik voel mij dan niet alleen veilig, ik voel mij blij en gelukkig.

Onze balans is 50% gevoel en 50% verstand.
Wij maken een match van gevoel en verstand.

Ons gevoel geeft aan en ons verstand verklaart.
Dit is een samenspel van beide.

Wanneer ik in een benarde, voor mij onveilige situatie kom, schakel je automatisch naar verstand.
Je balans werkt dan vanuit het denken.

Wanneer je volledig naar je ontspanning gaat, dan kom je terug naar de balans 50-50.

Door te vertrouwen op intuïtie, je hogere zelf en je begeleiding vanuit het universum, dan kom je ontspannen in je balans.
Je kan volledig leven in het NU.
Je stroomt van moment naar moment.

Je voelt en ervaart je stroming.

Nu in de 5e D is die ervaring heel sterk.

Door je te ontspannen, je denken los te laten, voel en ervaar je die begeleiding.
Je wordt bijna letterlijk aan de hand genomen.
Ontspanning, veiligheid en vertrouwen brengen je naar je balans 50-50.

Doordat je in balans en ontspanning bent, ervaar je al je “aanwijzingen”.
Je radar staat volledig op aan.
Je bent hooggevoelig, dus je ervaart alles wat er in en om je heen gebeurt.

Het enige dat er voor nodig is, is je ontspanning en je vertrouwen.
Je wordt geleid.
Je hoeft het niet alleen te doen.

Door uit je balans te schieten, ervaar je niet meer alle aanwijzingen.
Dan ga je terug naar je onveiligheid.

Voel je je onveilig?
Dan is het eerste wat je kunt doen, zitten en mediteren.
Door de meditatie kom je weer naar je innerlijke rust.
Door die innerlijke rust voel je je balans.
Door je balans voel je je open en vrij.
Door die openheid voel je je vertrouwen en kan je alle aanwijzingen volgen.

Het is steeds je onbalans die je terug laat schieten naar je Onveiligheid.

Dus voel je je onveilig.
Ga zitten.
Ga mediteren en ga terug naar je innerlijke rust.
Dan zie en voel je je aanwijzingen.
Dan komt je vertrouwen terug.

Probeer het maar.
Je zal merken dat het werkt.

Veiligheid, balans en vertrouwen dat zijn je sleutelwoorden voor je contact met je eigen gidsen.
Zij zijn er voor je.
Het is aan jou om dat contact te maken.
Je hulp staat te wachten op je.
Laat ze niet werkeloos toekijken.


Heb het goed.
Namasté
Afbeeldingsresultaat voor Spiritueel vertrouwen veiligheid