Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 12 januari 2019

Stap maar heel rustig over die drempel.


Velen ervaren het overstappen naar de 5e D.
Ja velen!
Soms zijn het maar simpele, korte momenten.
Maar ze zijn er.
Op dat punt kan je je heel onwennig voelen.

Je kan verdriet ervaren.
Het klinkt vreemd, maar je laat iets achter je waar je heel vertrouwd mee was.
Die warme trui, tot op de draad versleten, maar die trui heeft je wel heel lang gediend.

Er volgt dan vooral een moment van onzekerheid.
Wat is dit? Herken ik dit gevoel ergens van?
Hoe komt het dat ik mij nu zo voel?
Ik heb het gevoel dat ik mijn zekerheid (veiligheid) een beetje kwijt ben.

Herken je dit gevoel?
Dan ben je op de drempel van die mooie nieuwe dimensie aangekomen.

Je hebt veel behoefte aan stilte.
Zoek die stilte.
Die stilte is belangrijk.
In die stilte komen de inzichten als vanzelf naar je toe.
Het “lijken” gedachten, maar dat zijn het niet.

Het zijn inzichten, handreikingen.
Door dan je focus in te stellen op dat beeld, ontvouwt zich het inzicht.
Het is nieuw voor je, maar je zal er snel aan gewend raken.

Door de “oude” manier van leven los te laten, zal je sneller naar die nieuwe vorm gaan.
Weer het beeld van die oude jas.
Laat alle zwaarte van je afvallen.
Stap in het licht.

JIJ hebt zo hard gewerkt aan jezelf dat je je nu volledig in het licht mag laten zien.
Je weet wie je bent. Je hebt geen enkele reden om meer aan jezelf te twijfelen.

Het is de ijle, hoge energie die je “onzeker” maakt.
Dit herken ik niet.
Ik voel geen houvast.
Waar is mijn aarde-verbinding?

Het is net of je je letterlijk in de afgrond hebt gestort.
In eerste instantie de beelden, dit kan niet goed gaan.
Snel zal de vrijheid, de liefde je overspoelen.
Je kan niet anders dan genieten en heel snel voel je je op een heel andere manier veilig.

Je kan vliegen. Je hebt eindelijk je vleugels uitgeslagen.
Je hoeft niet meer angstig te zijn.
Je wordt door een grote schare van engelen begeleid.
Jij mag nu in het licht, je eigen verlichte weg gaan vervolgen.

Die angst is heel snel voorbij.
Het licht en de liefde is overweldigend.

Neem de tijd om deze overgang in jezelf vorm te geven.
Je kan het nergens aan relateren.
Je hebt dit nog nooit meegemaakt.
Dit is geen proces van alleen doen, dit is een proces van intense samenwerking.

Door deze samenwerking kan jouw licht en liefde nog beter tot zijn recht komen.
Jij bent even zwak, je wordt meteen geholpen.
De ander is even zwak en jij weet onmiddellijk hoe te helpen.

Neem vooral je tijd.
Het proces in je is in volle gang.
Je bent verder dan je “denkt”.

Het komt goed.
De deur staat al een tijd wijd open.
Wanneer jij zover bent, stap dan in vrijheid en liefde over die hele “speciale” drempel.
Je wordt daar in alle liefde welkom geheten.

Afbeeldingsresultaat voor Spiritueel mijn verbinding met het licht