Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 19 januari 2019

Een liefdevolle omarming


Soms ben ik het allemaal een beetje kwijt voor mijn gevoel…..
Je denkt dat je het weet en begrijpt en dan ineens die twijfel.
Doe ik het wel goed?
Ga ik wel mee naar die hogere trilling.
Ik doe vast iets “fout”.

Je heb een aantal dagen lekker in de flow gezeten en ineens, pats!
Alles lijkt ineens weer op af.
Zie je wel, hoor je dat stemmetje van binnen.

Wanneer ik dit schrijf, voel ik tranen in mijn ogen prikken.
Waarom?
Omdat ik aan mijn lijn met het universum hang.
Ik voel de emotie vanuit de spirituele wereld.

Zij voelen het verdriet en die eenzaamheid.
Zij willen je knuffelen. Je toeschreeuwen.
JIJ bent een prachtige ziel die heel veel goed werkt doet.
Zij zien je worstelen met jezelf en met de emoties die door je heen stromen.
Jouw pijn is hun pijn.
Hun liefde is jouw liefde.
Wij zijn verbonden en het is zo heerlijk dat wij dat steeds beter gaan voelen.

Intense, sterke stromen van liefde vloeien onze kant op.
Zij doen hun uiterste best om je te laten voelen dat je ZO belangrijk bent in dit mooie proces.
Om je een handreiking te doen.
Zij vinden het zo moeilijk om jou in verdriet en pijn te zien.

Wanneer je je verdrietig voelt.
Ga maar rustig zitten.
Voel diep in je hart en maak contact.

Wij hebben allemaal heel veel begeleiders in de spirituele wereld.
Zij zijn net zo hard aan het werk als wij.
Zij hebben ook momenten dat ze het uit willen schreeuwen naar jou.
Je laten voelen dat je er niet alleen voor staat, maar dat je hen wel moet willen toelaten.

Hier mag je ook een balans in zoeken.
Het is niet alleen jouw inspanning hier op aarde.
Je kent de lemniscaat. De liggende 8.
Dat is de verbinding die er is tussen jou en het universum.

Jouw energie stroomt naar het universum.
Jouw energie die bestaat uit licht en liefde.
Die energie komt weer naar je terug via het universum.
Door je in alle rust en bewustzijn met die bron van energie te verbinden, zal je onmiddellijk je kracht voelen toenemen.

Je wordt intens bewonderd.
Er wordt intens van je gehouden.
Je hoeft je alleen maar te verbinden.
Te verbinden met die bron van licht en liefde.
Die bron is nooit leeg.
Die bron stroomt altijd van jou, naar jou.

Maak die verbinding niet alleen wanneer je daar behoefte aan hebt.
Die verbinding mag er constant zijn.
Jij wordt er blij en lichter van en je zal gemakkelijker in je flow mee stromen.
In het universum zijn ze dan ook heel blij.
Je hebt ze toegelaten en ZIJ mogen meewerken, samen met jou.

Samen bouwen aan een NIEUWE WERELD.
Een wereld waar mensen samen leven in licht en liefde.

In dat proces ben JIJ een wezenlijke schakel.
Maar wij kunnen het niet zonder de hulp en de ondersteuning van het universum.

Wat houden die van ons………! 

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel lemniscaat