Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 15 september 2016

Comfort in het onbekende.....

Comfort in het onbekende

Deze tekst las ik bij Sandra Walter.
Dit is een tekst die mij raakte. 
Hier moest  en zou ik iets moeten doen.

Deze tekst omvat zo goed wat  er gaande is in al die energie stijgingen van de afgelopen tijd en de periode die voor ons ligt.

Hoe kan je echt je comfort vinden in deze stijgingen. 
Wij moeten leren heel anders met onszelf om te gaan. 
Dit voelt niet echt comfortabel. Dit voelt vreemd. 
Wij hebben veel aandacht en concentratie voor nodig. 

Ons laten leiden door onze innerlijke stem. Luisteren naar ons hart. 
Maar in dat hart gebeurt zoveel. Ja wij zijn heel intensief bezig. 

Wij passen ons ook fysiek aan. Is bijvoorbeeld je eetpatroon nog het zelfde als enige jaren geleden? Kan je het je zelf veroorloven om een hele zware maaltijd te eten voordat je een avond samen gaat mediteren……. Nee toch?

Heb je gevoeld, dat wanneer je door je manier van leven je energie niet hoog kan houden, het nog moeilijker wordt om je staande te houden? 

Door je energie zo hoog en transparant mogelijk te houden ben je veel beter in staat om via de “flow van het leven”je weg te volgen. En die weg bestaat  dan weer uit meer verrassingen dan je voor mogelijk hebt gehouden. 
Dit geeft je letterlijk vleugels en daarmee verhoog je je comfort van leven in deze nieuwe energie.

Het lijkt misschien niet zo gemakkelijk wat hier allemaal staat, maar toch weet ik dat vele lezers dit geheel kunnen volgen en kunnen toepassen.

Er staan ons weer enige energie verhogingen te wachten. Dus we zullen voortdurend hard aan het werk blijven.

Wij hebben net 9/9/2016 gehad. Een heel sterk portaal, dat diverse mensen letterlijk wakker  heeft geschud.
Nu hebben wij 16/9/2016 de volle maan met een 3e maansverduistering op rij.
Dan 22/9/2016 de equinox en op 30/9/2016 de nieuwe maan. Op al deze data stijgt de energie heel sterk.

Lees ook maar eens de volgende artikelen. (Weer met dank aan Cobie de Haan voor al haar werk.) Het zal je rust geven wanneer je weet wat je allemaal voelt en meemaakt.