Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 28 juli 2016

Wie wil mij de weg wijzen?

Wie wil mij de weg  wijzen?

Ja, wie  wil mij de weg wijzen. 
Er gebeurt heel veel op dit moment in de wereld. 
Wij worden op alle fronten overstelpt met gebeurtenissen. 

De energie die verandert, de mensen daardoor ook. 
Er zijn al veel mensen die hebben gevoeld dat er met een andere energie op aarde gewerkt mag worden. Heel simpel. 

Je volgt je hart en je laat je beslommeringen thuis. 
Je gaat eindelijk echt je dromen achterna. 
Voel wat je dromen zijn. Misschien waren die dromen er altijd al. 

Toeval bestaat echt. 
Door je hart te volgen kom je steeds van punt naar punt in je leven. 
Deze punten zijn belangrijk voor de invulling van je leven.

Daarom, wie wil mij de weg wijzen?
Degene die je het beste de weg kan wijzen is  je eigen hart.  
Wij gaan al heel lang onze eigen weg. 
Niet altijd zijn wij even gelukkig met de punten waar wij terecht kwamen. 

Nu kan dat anders.
Probeer eens een tijdje te mediteren of gewoon rustig te zitten en te genieten van bijvoorbeeld de mooie bloemen in je tuin. Ineens kan er dan een beeld bij je opkomen waar je intens blij van wordt. 

Ga dan eens wat dieper op dat beeld in dat je gezien hebt. 
Wat voor gevoel krijg je bij dat beeld? 
Word je blij van dat beeld dat je  te binnen is geschoten? 

Dan is dat een aanwijzing voor je dat je daar iets belangrijks hebt gezien. 
Dat beeld moet je dan maar eens nader gaan bekijken. 
Waar doet het beeld je aan denken? Voel hoe je hart op het beeld reageert. 

Je voelt je blij en open gaan. Je hart wil nu gehoord worden. 
Dus.... dat is de aanwijzing die je krijgt om je weg te volgen. 
Dat is NU de manier van je weg vinden. 

Het motto volg je hart  wordt meer en meer waar. 
Laat je  dus niet afleiden, maar volg je hart  en daarmee je weg. 
Je hart geeft je het antwoord op je vraag. 

Het is weer anders geworden, maar door ermee te oefenen kom je tot het gevoel dat je eigenlijk al heel lang bekend voor kwam. 
Nu is het echt belangrijk om daar goed op te reageren. 
Dat zal je de weg wijzen.


Succes en tot gauw.