Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 5 juli 2016

Wie ben ik aan het worden?

Ik loop al zoveel jaren met mijzelf op het levenspad. 
Ik denk dat ik mijzelf zo langzamerhand wel aardig ken. 

Maar de  twijfel slaat toch telkens toe. Ik weet het af en toe echt niet meer. 
Ik heb zo hard  aan mijzelf gewerkt en dan nu dit????

Dit zal je ongetwijfeld herkennen. 
Je zal het jezelf wel hebben horen zeggen in de afgelopen periode. 

Wij dachten bij de 12-12-12 er verandert helemaal niets. 
Daar hebben wij al zo lang naar uitgekeken en er verandert niets....!
Daar zijn wij langzamerhand wel achter gekomen. 
Rond die 12-12-12 kon het ons niet hard genoeg veranderen. 
Wij wilden graag een nieuwe wereld, een nieuwe aarde zien om ons heen. 

En nu zijn wij zover dat het in een immense snelheid aan het veranderen is en wat nu?
Iedere dag is met recht een nieuwe, maar vooral andere dag. Iedere avond ga je naar bed, je voelt je moe en hopelijk voldaan. Je wordt  wakker en……. ja er is weer iets veranderd. 

Je kan het bijna niet bijhouden. De ene verandering heeft nog niet eens een plekje kunnen krijgen of het volgende dient zich aan. Herkenbaar?

Het is net een verjaardagsfeest. Je komt handen te kort om je cadeautjes in ontvangst te nemen. 
Je komt ogen te kort om te zien wie allemaal op je feestje komen. Je wilt zo graag de controle houden. Oh wat is dat moeilijk.

Wanneer je op momenten komt dat je geen controle kunt houden over de dingen die gebeuren, dan is er maar een oplossing. 
Je overgeven.  
Je overgeven aan de flow waarin wij nu zitten. 
Een hevige energieverandering, die per dag heftiger aan het worden is. 

Dus draai je letterlijk om. Zeg tegen jezelf, dit kan zo niet langer. Ik ben niet in staat dit onder controle te houden. Dat is ook helemaal niet de bedoeling. 
Door je over te geven aan de flow wordt het allemaal veel gemakkelijker. 
Nou gemakkelijker? Ja en heel anders. 

Je mag je licht en bevrijd voelen. Je mag blij zijn met jezelf. 
Trek kleren aan waarin je je lekker voelt en vier de dag die zich aan je openbaart.
 
Het is even een andere instelling. Geef je over aan de flow. 
Geef je letterlijk over aan het leven en aan de dingen die je aangeboden worden. 

Dan verandert je leven van het ene op het andere moment. Je hoeft geen controle te houden over de veranderingen die je niet snapt, maar wel voelt. Je mag jezelf zijn. 

De ander mag zichzelf zijn en zo ontstaan prachtige verbindingen. 
Verbindingen waar wij allemaal al  heel lang op hebben gewacht. 

Kijk de ander in de ogen en herken het contact dat er  diep van binnen al is.  
Door de controle los te laten, wordt het genieten van de snelle veranderingen waar wij middenin zitten. Heerlijk toch. 
Die veranderingen zijn er nu en daar hebben wij zo reikhalzend naar uitgekeken.



Veel plezier en tot gauw