Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 8 oktober 2024

Verandering van realiteiten

Je merkt het iedere dag.

Er verandert veel.

De mens is aan het veranderen tegelijk met zijn omgeving.

De ene kan niet uit zijn verstarring loskomen en blijft verbonden

met de oude wereld.

Zij hebben zich vast gebeten in het oude, omdat dat het enige

is dat hun een “schijn” veiligheid kan bieden.

Zij blijven hangen in het oude, zij zien geen keuzes.


Doordat zij aan het oude verbonden blijven en de nieuwe mens

verder doorstroomt in de transparante energie, worden de

verbindingen moeilijker.

De oude mens snapt niet wat de nieuwe mens zegt.

De “hardheid” van de oude mens maakt het verbinden met

die nieuwe mens lastig.


Beide spreken vanuit hun eigen belevingswereld en die werelden

stromen verder uit elkaar.

Je voelt de verschillen, waarheden liggen mijlenver uit elkaar.


De nieuwe mens heeft nog niet alle oude controles los kunnen

laten en daardoor zal dit een intensieve tussenfase worden in de

processen.


Het oude kan niet mee in het nieuwe.

De nieuwe mens blokkeert zichzelf in zijn/ haar stroming door

op de oude manieren te willen functioneren.

Ego en denken gaat los en gaat naar de verzachting.

Ego en denken krijgt een liefdevolle plek in het geheel dat wij als

energetische mens zijn.

Het ego en denken is verbonden aan de fysieke mens.

De fysieke mens is net als ego en denken een deel van de totale

energetische mens die wij zijn.


De oude mens is ook een universeel, energetisch wezen,

maar door de lage trilling in energie, voelt die nauwelijks buiten

zijn/ haar fysieke wereld.

De nieuwe mens heeft er een heel scala aan ervaringsruimten

bij gekregen en al die delen van onszelf spelen mee in het

maken van energetische keuzes die onze eigen beleving beïnvloeden.

Die belevingswereld is van invloed op ons fysieke lichaam en

de pijnen die wij daarin voelen.

De geest stuurt het lichaam aan.

Laat ik mijn hoofd hangen, dan zal ik voelen dat de krachtige

energie uit mijn fysieke lichaam stroomt.


Kijk ik naar het licht en steek ik mijn beide armen in de lucht,

dan opent zich niet alleen het fysieke lichaam, dan gaan onze

positief geladen energetische delen zich sterker laten voelen.


Het oude is verbonden met starheid en lagere trilling.

Het oude verlaagt de snellere doorstroming in de nieuwe mens.

Het oude kanaliseert het vrije stromen van die grenzeloze,

nieuwe mens.


Wij zijn aan het overstappen en aan het definitief loslaten van

ego en denken op de oude manier.

Omdat het zo lastig is, zal het universum je naar uitersten drijven.

Je zal het steeds sterker gaan voelen.

Om lucht te houden zal je van inzichten gaan veranderen.

Doordat je “gedwongen” wordt om je ego/ denken controle los

te laten, zal je in verruiming terecht komen en zal je je

ineens ruimtelijk en lichter gaan voelen.


Het zal in eerste instantie als een onwerkelijkheid voelen.

Heel snel voelt het prettig en voel je dat je onbewust hier altijd

naar verlangd hebt.

Het is een gevoel van thuiskomen.

Het voelt nog vreemd en toch zo vertrouwd.

Dan ga je indalen in het energetische wezen dat je nu bent geworden.


Door los te laten, laat je de controle van ego/ denken los en geef

je jezelf de vrijheid om in ruimte te leven.

Het zal je gemengde gevoelens oplevern, dat gaat snel veranderen.

Het vertrouwde en die vrijheid zijn tekens waar je levens lang

naar op zoek bent geweest.

Welkom in je nieuwe vorm van de nieuwe, vrije, blije mens.

Leef je leven, voel je stromen en voel vooral je eigen vrijheid.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul