Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 6 oktober 2024

Laat los en verbind….

De werelden drijven uit elkaar.

De afstand van oude mens en de nieuwe mens zijn werelden

van verschil.

Je zal dit onmiddellijk willen beamen en toch….


Je zal het jezelf nog wel eens horen zeggen.

Ik doe het altijd zo, zo ben ik nu eenmaal.

Ik heb taken op mij genomen en daar kan ik de controle niet

over loslaten.

Ik heb mijn overleden dierbaren belooft dat…..

Het zijn afspraken en overtuigingen vanuit de oude wereld,

gemaakt door de oude mens.


Controle willen houden, omdat het voor jou te maken heeft

met verantwoordelijkheid die je op je genomen hebt,

wordt ingevuld via het oude lijnen verbonden aan ego en denken.

Je zal voelen dat het steeds meer begint te wringen.


Ik kan die controle niet loslaten omdat…..

Dat is een stuk van de oude mens in onszelf.

Wanneer wij goed voelen hoe de nieuwe mens functioneert,

dan zal je onmiddellijk overstappen naar die nieuwe verbinding.

Die nieuwe verbinding is verbonden via ons hart aan onze eigen

vrijheid van handelen.


Dat wil helemaal niet zeggen dat je jezelf ont-doet van een

verantwoordelijkheid die je op je genomen hebt.

Je gaat alleen heel anders met die verantwoordelijkheid om.

De nieuwe mens leeft vanuit zijn/ haar verbinding vanuit het hart.

Die nieuwe mens manifesteert, neemt op gevoel beslissingen die

allemaal vanuit on-voorwaardelijke liefde worden genomen.


Het is niet een ontlopen van een verantwoordelijkheid.

Het is een liefdevolle verdieping van die verantwoordelijkheid.

Je laat het stromen via je hart.

Je geeft jezelf daarmee vrijheid en je geeft die ander daarmee

ook zijn/ haar vrijheid terug.

Stappen vanuit die verantwoordelijkheid zullen altijd met

on-voorwaardelijke liefde te maken hebben.

On-voorwaardelijke liefde heeft alles te maken met ons hart en

zal vrij aanvoelen.


Je maakt het jezelf lastig door aan die oude, genomen beslissingen

vast te houden.

Die werelden drijven verder uit elkaar.

Die werelden hebben al bijna geen raakvlakken meer.


Je bent je eigen schepper en als zodanig kan je al je liefdevolle

beloften nakomen, maar dan vanuit liefde en vanuit stroming.

Het zal je veel opleveren en je veel liefdevolle energie laten voelen.

Je voelt dat het niet meer werkt om verantwoordelijkheden in

te vullen vanuit ego en denken.


Je maakt jezelf gek en die ander erbij.

Ga naar vrijheid, ga naar liefde, gaan naar stroming.


Soms heb je oude afspraken gemaakt met overgegane dierbaren.

De nieuwe mens leeft vanuit die energetische verbindingen.

De controle, werd ingevuld via ego en denken.

Nu vult de nieuwe mens alles in vanuit het hart en onze dierbaren

voelen met ons mee.

Dat laten zij via tekens en gevoelens contant weten.


Je bent vrij in het maken van je eigen keuzes.

Je zal door het universum worden gewezen op deze andere

invulling van verantwoordelijkheid en taken.

Kan je niet loslaten, dan zullen er momenten van stilstand komen.

De nieuwe mens kan niet functioneren vanuit denken en ego.

Dat spanningsveld wordt te groot en zal uiteindelijk losraken.

Dan zal regelmatig via een moment van stilstand zijn.


Kies voor stroming en in het nu zijn vanuit de verbinding van het hart.

Kan je niet kiezen en kan je niet loslaten, dan zal je nog menig keer

koppie onder gaan en naar lucht blijven happen.

Dan zal je voelen en begrijpen er is maar één manier en dat is

loslaten en je verbinden met je hart.

Je bent je eigen schepper in het AL en alles is verbonden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul