Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 4 maart 2024

Tweestrijd in jezelf

Moet ik links of moet ik rechtsaf slaan?

Je weet het niet.

Je voelt zoveel onrust in jezelf.

Het wordt er niet gemakkelijker op.

Je voelt van alles gebeuren.

Je voelt hoe het collectief in beweging is.

Jij bent niet alleen onrustig, ook in je omgeving

zie en voel je die onrust gespiegeld.


Je bent op een punt van moedeloosheid aangekomen.

Hoe moet je verder?

Je loopt voor je gevoel al tijden door een moeras.

Alles zuigt aan je.

Je wil hieruit.

Hoe nu verder?


Wanneer het letterlijk boven je hoofd aan het groeien is,

ga dan terug naar het NU.

Welke stap is voor mij in het NU belangrijk?

Waar moet ik mij op richten en wat is in het NU helemaal

niet aan de orde.

Je maakt een splitsing in de “problemen” die zwaar op

je drukken.


Dan ga je terug naar je stilte.

Je laat los wat buiten het NU moment aan de orde is.

Je voelt het.

Er komt ruimte.

Blijf in je stilte dan komt er nog meer helderheid.


Laat van je afvallen waar je in het NU niet direct

tot een actie wordt geroepen.

Je zal voelen dat het meteen minder chaotisch gaat worden.


Doordat je meer zicht op jezelf krijgt,

voel je meer ruimte en rust ontstaan.


Je hebt voor hete vuren gestaan.

Je bent vaak gevallen.

Je bent er altijd door gekomen.

Waarom zou dat dit keer niet gebeuren?


Je bent veel gevoeliger.

Je voelt intens en weet veel.

Je voelt je verbinding met het universum.

Je bent inmiddels geoefend in het kiezen van je tijdlijnen.

Je weet hoe je met energie om kunt gaan.

Je snapt dat het maken van keuzes belangrijk is.


Alleen in helderheid kun je keuzes maken.

Is het niet helder, dan terug naar het NU en je

verbinden met de stilte die altijd in je aanwezig is.

Ga op zoek naar jezelf.

Wanneer je met jezelf verbonden bent,

dan krijg je helderheid op de te nemen beslissingen.


Niet ALLE beslissingen vragen een actie van je in het NU.


Maak je hoofd leeg.

Voel de stilte.

Je hart laat zich voelen.

Je weet meer dan je denkt.


Ga naar je stilte, leef in het NU.

In het NU krijg je zicht op wat werkelijk belangrijk is.

Door je “problemen” in segmenten te verdelen,

komt er veel meer duidelijkheid.


Vraag jezelf af wat echt belangrijk voor je is.

Voel en weet.

Stel voor jezelf een prioriteitenlijstje op.

Dat geeft overzicht.


Haal de chaos uit je hoofd.

Ga naar de stilte van je hart.

Voel en weet.

Je hebt voor hetere vuren gestaan.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul