Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 13 maart 2024

Problemen dagen je uit

Je bent creatief

Je bent vindingrijk.

Je hebt levenservaring.

Je kan bij je eigen wijsheid.

Je kan zoveel…..


Problemen zijn leermomenten.

Problemen dagen je uit.

Je weet dat er geen afscheiding is in de energie.

Hier het probleem, dan is de oplossing vlakbij.

Alles is verbonden.

Bedenk geen afscheiding.


Jij bent verbonden met hemel en aarde.

Overal zijn helpers.

Overal zijn tekens te lezen.

Het is je eigen afstemming die bepaalt naar welke

kant je kijkt.


Loop je op een hobbelig pad vol bulten en gaten en

kijk je naar de hemel, dan voel je de bui al hangen.

Dat kan niet goed gaan.

Je eigen wijsheid had je al een teken gegeven.

Je maag kromp in elkaar.

Je buik gaf een verkrampend gevoel.

Je weet dat je dan beter even kunt opletten en dat de

door jou gekozen weg, wel eens een lastige kan zijn.

Je doet het op jouw eigen wijze.


Problemen zijn leermomenten.

Hoe ga ik om met mijzelf?

Hoe lees ik mijn tekens?

Hoe voel ik de openheid die verbonden is aan mijn

goede keuze?

Het is niet nieuw.

Het is juist heel oud.


In vorige levens, toen wij nog heel dicht bij onszelf en

in de natuur leefden, was dit gesneden koek voor ons.

Wij konden en wilden niet anders leven.


Nu is er zoveel ruis op je lijn dat mensen ervoor

willen betalen om in stilte te zijn.

Stilte is een vorm van “luxe” geworden.

Samen een week in stilte doorbrengen.


Je kan je eigen stilte thuis creëren.

Jij bent je eigen schepper.

Wat goed voelt, is goed.

Laat je niet misleiden door de prikkels uit de

huidige maatschappij.

Verbind je niet met problemen die niet van jou zijn.


Laat los en loop je eigen pad.

Jij bent je eigen schepper.

Je voelt en weet.

Je voelt en weet veel beter dan jij jezelf wil toegeven.


Leef in stilte.

Voel hoe je gevoeligheid toeneemt.

Je voelt dat je even moet bellen, omdat er iets gebeurt.

Je zit in stilte in je afstemming.

Je voelt wat wel en niet bij je hoort op dit moment.


Problemen brengen je versneld naar je eigen kennis

en kunde.

Niets is nieuw.

Het is het oude wat naar boven komt.

Cirkels worden gesloten.


Dan is er geen begin en geen einde.

Dan is er alleen het NU.

Dan kan alles van je afvallen.

Dan ligt alles open.

Dan zie en ervaar je dat alles is verbonden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul