Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 7 januari 2024

De mens wordt opnieuw baby

De mens wordt opnieuw baby…?

Wat krijgen wij nu weer?


Je voelt dat het oude losgelaten wordt.

Of je wil of niet, het oude is aan het veranderen.

Je kan er steeds minder makkelijk bijkomen.

Je denkt dat je geheugen het aan het begeven is,

niets is minder waar.


Je leeft in het NU.

Je probeert te denken over wat was.

Het wordt lastiger.

Je bent verbonden aan de nieuwe energie.

Je bent een nieuwe mens.

Die nieuwe mens leeft in het heden.



Het verleden heeft zijn werk gedaan.

Je bent nu met kleine stapjes vooruit aan het gaan

op je nieuwe tijds pad.

Je zal merken dat je anders functioneert.


Stel vooral geen te hoge eisen aan jezelf.

Dat werkt niet.

Van een baby mag je niet verwachten dat hij

meteen de vaardigheden machtig is van een

volwassene.

Zo werkt dat ook met ons.


Je slaapt veel, net als een baby.

Je slaapt niet door, net als een baby.

Je begrijpt sommige dingen niet meteen.

Je kan nog niet alles uit jezelf halen wat je zou willen.

Je denkt nog te veel als de oude mens.

Laat het maar los, dan zal je verwarringen verminderen.


Zie jezelf als die baby.

Het grote verschil is dat JIJ wel toegang hebt tot ALLE

kennis die in het universum voor handen is.


Wanneer je je leeg maakt en je in stilte buigt

over een vraag waar je mee zit,

zal je openingen en aanwijzingen zien.

Door daar mee aan de slag te gaan,

zal je geleid worden naar je volgende aanwijzing.


Het werkt allemaal anders.

Niet via je herinnering, maar via een vorm van helder weten.

Je vraag, waarop je antwoord wil, speelt in het heden.

De aanwijzing zal ook met je vraag in het heden te

maken hebben.


Ik ben die ik ben.

Niet meer ik was die ik ben.


Je leeft in het NU.

Je gebruikt de kennis van het NU.

Alles is met het NU verbonden.


Het is er allemaal.

Het is aan jou om je op je nieuwe manier

daarmee te verbinden.


Ik BEN licht.

Niet ik WAS licht.

Voorbij is voorbij.

Je bent verbonden aan het licht en de kennis van NU.

Je bent verbonden aan die nieuwe energie vol licht

en liefde.

Alles verzacht.

Kijk niet meer om, het levert niets op.

Kijk in het NU en je krijgt je aanwijzingen.


Je hoofd is leeg en vol.

Het gaat precies volgens het universele draaiboek.

Er is niets mis met je.

Je doet het geweldig goed.

Het universum is zo trots op je.

ZIJ komen woorden en gevoelens te kort om je

dat duidelijk te maken.

Er wordt van je gehouden.

Je wordt geleid vanuit het NU.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul