Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 14 december 2023

Het duister opent ons

Wij houden niet zo van het duister.

Wij zien liever het licht.

Het duister heeft een belangrijke functie.

Door het duister komen wij dieper in onszelf.

Het duister stimuleert ons.

Vanuit het universum is het net andersom.


Het duister maakt veel duidelijk.

Niet voor niets zijn de sterren zo duidelijk te zien aan

die duistere hemel.

Het duister laat het licht sterker zien en voelen.


In het duister leer je jezelf te vertrouwen.

In het duister zie je geen weg.

Je voelt des te meer.

Het duister is een periode van grote groei.

In het duister VOEL je waar je weg is.

In het duister accepteer je veel sneller dat je geholpen wordt.


Het duister is een grote leerschool voor ons.

Kan en wil ik vertrouwen dat een ander mij leidt?

Kan ik mij overgeven aan dat gevoel van on-voorwaardelijke

liefde?

Voel ik die on-voorwaardelijke liefde ook naar mijzelf?

Waar denk ik nog zoveel waardoor ik minder bewust voel?


Je zit vol vragen, dat maakt het duister je duidelijk.


In het duister zal je het kleinste lichtpuntje willen ontvangen.

In het duister ga je op zoek naar je mogelijkheden.

In het duister ga je naar je stilte.

Je voelt in je hart de antwoorden op je vele vragen.

Het duister opent een wereld van licht.


Wanhoop niet wanneer je in een periode van duister lijkt te zitten.

Het is een periode waarin je heel snel gaat leren en begrijpen.

Niets gebeurt bij toeval.

Je wordt geleid.

Je bent nooit alleen.


Jij bent altijd verbonden met het grote universum.

Dat universum overziet al je stappen.

Alles is verbonden.

Je doet het niet alleen.

Vergeet nooit om hulp te vragen.


In het duister vraag je gemakkelijker een helpende hand.

Het duister blokkeert je niet,

het open deuren en ramen die je in het licht soms niet

kan zien.


Ga in vertrouwen verder.

Je doet het beter dan je denkt.

Je voelt scherper dan je denkt.

Je weet meer dan je denkt.

Je denken……


Je wist het.

Je weet het.

Ga naar je stilte en voel.

Je denken gaat verzachten, zoals alles in ons.

Je denken schuift geleidelijk naar zijn nieuwe functie.

Doe er minder moeite voor.

Wat je aandacht geeft versterkt.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul