Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 15 maart 2023

Twijfel verzwakt je energie

Waarom zou je twijfelen?

Waaraan zou je kunnen twijfelen?

Aan jezelf?

Daar maak je dan zelf een reden voor.

Het universum twijfelt geen moment

aan jou.


Wij zijn zorgvuldig uitgekozen om op

dit moment op aarde te zijn.

Er is geen enkele ziel op aarde die niet

door die zorgvuldige selectie is gegaan.

Dus waarom zou je dan twijfelen.


Voel hoe gemakkelijk je je eigen kracht

kan veranderen.


Ga maar eens staan met afgezakte

schouders.

De stand dat je twijfelt aan jezelf.

Afgezakte schouders en je hoofd naar

beneden.


Nu “schakel” je naar weten, zonder

twijfel.

Je richt je hoofd op.

Je maakt je rug recht, je voelt de

verandering.

Spreid je armen maar wijd en zeg tegen

het universum.

IK ben hier.

Ik ben in verbinding.

Ik ben licht.

Ik ben.


Je zal het voelen.

Het universum laat je nooit los.

Jouw twijfel laat die lijn verslappen.

Door een slappe lijn kan het niet echt stromen.

Het stagneert in de bochten van die slappe lijn.


Trek je lijnen aan.

Hef je hoofd op.

Laat je twijfel varen.

Voel.

Je voelt dat die prachtige energie nog

sterker met je verbonden raakt.

Je slappe lijn wordt recht getrokken.

Het kan stromen.


Ontvangen en loslaten.

De nieuwe energie neemt de plek in

van de oude getransformeerde energie.

Die is niet meer nodig.


Het is een voortdurende stroming.

Het is een komen en gaan van energie.

Je wordt iedere dag mooier.

Je straalt iedere dag sterker.


Haal die twijfel uit jezelf.

Het universum heeft je echt heel zorgvuldig

uitgekozen.

Levens lang heb jij zelf naar dit punt toe

gewerkt.

Altijd in verbinding met het universum.


Je hebt al zoveel bereikt.

Je kwam van ver.

Je bent ook ver gekomen.

Je hebt geen enkele grond om te twijfelen.


Ga maar staan met opgeheven hoofd.

Spreek met het universum.

Je zal je antwoorden krijgen op de manier

dat jij het “verstaat”.

Het universum kent je door en door.

Dus nooit meer twijfelen.

Die tijd is voorbij.


Dit is de tijd van vertrouwen.

De tijd van verbinding.

De tijd van samen.

De tijd van het licht.

Ik ben licht.

Jij bent licht.

Wij zijn licht en verbonden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul