Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 21 maart 2023

Denk jezelf niet klein

Wij zijn nog een deel van de

dag met ons denkhoofd bezig.

Wij sturen en sturen…..

Maar gaan wij daardoor ook de kant

op die wij eigenlijk zouden willen?


Wij denken ons zo gemakkelijk klein.


Ons denken kan veel voor ons doen.

Wij zijn nog gemakkelijk geneigd ons kleiner

te denken.


Kan ik dat wel?

Komt het wel goed?

Kan ik dat wel maken….. ?

Je kent het wel.


Je hart geeft andere antwoorden.

Dat roept dat je geweldig bent.

Dat je mooi bent.

Dat je zo super goed je best doet.

Dat je zo sterk bent.


Dat zijn verhalen van geheel andere strekking.

Werelden van verschil.

Terwijl wij fysiek zo zuinig op ons hart zijn,

vertrouwen wij nauwelijks op de verhalen

die ons hart ons vertelt.


Het is een verschil van dag en nacht.

Het is het verschil tussen het half lege en

het half volle glas.


Wij zijn het zelf die onszelf sturen.

Kijk je omlaag?

Kijk je omhoog?

Voel je je alleen?

Voel je dat je geleid wordt?


Wat kan een mens druk zijn met al zijn/

haar gedachten.

Wat een energie kost dat.

Denken kost veel energie.


Laat je achterover vallen.

Voel dat je gedragen wordt.

Er komt heel, heel veel energie naar de

aarde.

Al die energie stroomt door ons heen en

verandert ons denkpatroon.


Het oude ligt achter ons.

Dat was zwaar, het half lege glas.


Het nieuwe ligt voor ons.

Een meer dan half vol glas.

De oude tijden zijn voorbij.


Denk je niet klein.

Die tijd ligt achter je.

Denk als de nieuwe mens.

Die denkt niet in grenzen.

Het hart weet beter.

Het hart kent de weg.


Het hart is verbonden met het universum.

Zo worden alle cirkels rond.

Wat hebben wij hier naar verlangd.

Je mag loslaten.

Laat je maar meevoeren.

Je wordt geleid.

Het universum is er voor jou.

Het universum vindt jou groot(s).

Het universum denkt niet.

Het universum stroomt.

Samen met jou.


Tenminste als je je niet klein denkt.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul