Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 30 januari 2023

Stilstand, je grootste vooruitgang

Er is heel veel veranderd in onze

manier van leven.

Werden wij voor lui uitgemaakt als wij

voor ons uit zaten te staren….

Hoe anders is dat nu?


In onze stiltes wordt de basis gelegd

voor ons verdere functioneren.

Wij ervaren dan onze aanwijzingen

vanuit het universum.


Wij voelen dan heel bewust onze

verbinding met dat universum.


Hollen, rennen, vliegen,

je raakt los van jezelf.


Zitten in stilte en je voelt jezelf in

jezelf zakken.

Je wordt weer een geheel.

Een geheel in verbinding met het universum.

De lemniscaat vindt zijn aansluiting.

De lemniscaat is je “life line”.

Je reddingboei die je constant boven water houdt.


Denk niet meer… ik moet, ik wil, ik zal

Die termen staan niet in verbinding met het

grote geheel.

Dit staan alleen in verbinding met het individu.


Wij zijn verbonden met elkaar.

Het universum is verbonden met ons.

Wij zijn de druppels in de oceaan.

De schakels in de ketting.


Wij kunnen niet zonder de ander.

Daarom werden wij uit elkaar “gehaald”

door het duister.

Het duister wist dat delen vermeerderen is.

Dat de verbonden mens tot veel meer in

staat is.

Vandaar die verwijdering van de mens

in de samenleving.


De processen beïnvloeden elkaar.

Door die verwijdering is de verbinding juist

onder druk komen te staan.

Wij begrijpen het nu nog beter en voelen

het nu nog sterker, dat wij niet zonder elkaar

kunnen.

Wij hebben elkaar nodig.

Juist omdat wij zo verschillend zijn.

Door onze verschillen vullen wij elkaar aan.

Door onze verschillen zijn wij in verbinding

vele malen sterker.


Door de verbinding met het universum wordt

dat in inzichten weer gegeven.


Omarm elkaar.

Kijk in elkaars ogen.

Weet dat je kan bouwen op die ander.

Dan ontstaat de nieuwe maatschappij.

Dan gaan onze harten stromen.

Alles in verbinding.

Alles geleid vanuit de stilte.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul