Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 9 januari 2022

In volle kracht vooruit

Voel jij het ook?

Er is iets heel wezenlijks veranderd.

Dit was niet zo maar een overgang

in de energie.

Dit was een hele belangrijke stap

voorwaarts.


Ze lieten mij zien dat de aarde in

een andere frequentie werd getrokken.

Het werd mij als volgt getoond.



Om de aarde zat een groot touw.

Een soort lasso.

De aarde moet je je voorstellen als een tol.

Het touw dat om de aarde heen zat,

werd aangetrokken.

Daardoor kwam de aarde in een andere

snelheid terecht.

Wat wij zouden verklaren alsof de

aarde in een ander krachtenveld werd getrokken.

Hogere snelheid is hoger in frequentie.


Heel bijzonder.

Werd mij natuurlijk niet voor niets getoond.


Wij zien het ook gebeuren.


De mensen gaan in hun kracht staan.

De mensen eisen hun eigen soevereiniteit

weer op.

Levens lang lag die soevereiniteit niet

bij de mens zelf.

Het waren de overheden die die

vrijheden van de mens hadden afgenomen.


Nu is het tijd om in volle kracht vooruit

te gaan.


Het tij is gekeerd.

De mensen zien het.

Het licht is zo sterk,

dat je er niet omheen kunt kijken.


Stap naar voren.

Voel dat je niet langer kan blijven

zitten wachten.

Het is niet het proces van de ander.

Het is het proces van ieder individueel

persoon die nu op aarde leeft.


Wij zijn NU op aarde om die vrijheid

te vieren.

Om onze eigen soevereiniteit terug

te nemen.

Alles staat in het volle licht.

Nooit hebben wij ons zo met elkaar

verbonden gevoeld.

Hele zielenfamilies zijn nu op aarde.

Vele levens hebben die zielen samen

geleefd.

Niet alleen op aarde, maar ook op andere

sterren en planeten.


Wij doen het niet alleen.

Alles wordt aangestuurd vanuit het universum.

Wij zullen de komende jaren in een hoog

tempo door heel veel ontwikkelingen heen

gaan.


Wij dachten veel te weten,

het is nog maar een speldenknop van wat

er zich allemaal aan ons zal openbaren.


Dus wacht niet langer.

Ontvouw je plannen.


Ga in de verbinding met elkaar.

Voel dat jij er vol-ledig klaar voor bent.

Het is NU.

In volle kracht vooruit.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul