Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 22 maart 2020

Maria Magdalena, mijn hart trilt van vreugde


Maria Magdalena via Martha Krul

De mens op aarde maakt een lastige en ongekende tijd door.
Het is een bijzondere tijd, die velen later aan hun kinderen
en kleinkinderen zullen vertellen.

Mijn moederhart trilt in hoge mate.
Ik voel de pijn die er is onder de mens.
Maar ik voel vooral de liefde die stroomt.

De vrouwelijke energie stroomt in hoge mate.
Dit is een heel bijzonder proces.

Het licht en de liefde stroomt en vervult vele harten.

Het gaat in een hoog tempo en dat schept veel verwarring.

Probeer dit proces vanuit de zorg voor elkaar te bekijken.
Voel dat alles zal veranderen.
Het wordt nooit meer zoals het was.

Vele vermoeide zielen mogen naar huis terugkeren.
Vele zielen krijgen eindelijk de mogelijkheid.
Probeer in uw liefde te voelen dat het voor hen een bevrijding is.

In uw aardse beleven zou u niet los willen laten.
Maar velen zielen lijden op aarde en willen graag naar het licht.

Zij mogen en krijgen die ruimte.
Ondersteun uw proces in liefde en licht.

Zorg voor uzelf.
Zorg voor de ander.
Neem afstand in liefde en uit zorg voor elkaar.

Kijk constant vanuit het moeder hart.
Er is zoveel licht, zoveel liefde.

Alles is zichtbaar.
Neem uw eigen verantwoordelijkheid.
Verzorg uzelf goed.

Wij zien uw planeet in een groot licht.
Dat klinkt misschien vreemd voor u die IN dit proces zit.

Alles transformeert in hoge snelheid.
Uw liefde en warmte zijn onontbeerlijk.
De opening is gegeven.
De vrouwelijke energie doet haar werk.

Het proces is pas ingezet.
Voor velen is de voortgang moeilijk te zien en te begrijpen.
Wij vertellen u dat Moeder Aarde in een groot licht staat.

Ga met al uw vragen naar uw hart.
Benader het proces met de liefde die u schenkt aan de kwetsbaren.
U zal vanuit uw eigen hart juist handelen.

U bent op het juiste moment op aarde.

Uw licht en liefde is er.

Mijn hart trilt van emotie om te zien hoe u door dit proces gaat.
Voor u belangrijk te weten dat het licht heel intens is.
Vanuit het universum zijn wij met u verbonden.

Uw proces, is ons proces.
Wij zijn in licht en liefde met u verbonden.

Het licht wordt sterker, iedere dag weer.
Het proces vordert heel snel.
De vrouwelijke liefde mag meer en meer haar plek innemen.

Heb vertrouwen.
Wij hebben het volste vertrouwen in u.

Laat uw liefde stromen.
Uw wereld verandert in hoog tempo.

Dit was Maria Magdalena,
zo blij met u te mogen spreken
en mijn liefde met u te mogen delen.


Art Gallery -Artist, Daniel Holeman invites the viewer to dive into a deeper dimension of consciousness while viewing his paintings. #oraclecards #fansyart  #visionaryart #spiritualart