Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 29 december 2019

Wie ben ik en waar sta ik?


Heb je ook het gevoel dat je door een mallemolen bent gegaan?
Alsof je in een wasmachine terecht gekomen bent.
Je nu je moet uitschudden en ervaren hoe het eigenlijk met je gaat?

Dan ben je lang niet de enige.
Het is als een kat die per ongeluk in het water terecht is gekomen.
Die langzaam de kant weer op kruipt.
Kijkend naar zijn druipnatte vacht.
Rillend en bevend zich uitschudt…..

Dit is een beeld dat velen zullen herkennen.

Ja je bent door een intense en heftige energie gegaan.
Je werd als het ware gebombardeerd door de nieuwe energie.

Het is een lastige periode, maar het heeft je een stuk verder gebracht in je transformatie.

Wanneer je nu in alle rust voelt, wie je eigenlijk bent,
zal je merken dat het met recht veel van je afgevallen is.

Het was even een versnelling.
Een versnelling die bijna gewoon is tussen kerst en het nieuwe jaar.
Ook de voorgaande jaren is het zo gegaan.
Je wordt klaar gestoomd naar de nieuwe mens voor het jaar 2020.

Je gaat je nieuwe vaardigheden ontdekken en ontwikkelen.
Nu snap je het soms nog niet helemaal, maar daar komt al gauw verandering in.
Jij gaat snel begrijpen hoe het werkt.
Je intuïtie weet het je haarfijn te vertellen.

Net als een pasgeboren dier, weet dat ook onmiddellijk zijn weg weet te vinden,
zal dit ook met jou het geval zijn.

Aarzelend zal je je eerste stapjes zetten, maar snel raak je gewend aan die nieuwe vaardigheden.
Zal je verbaasd zijn van alle veranderingen die je ondergaan hebt.

Van de lichtheid van het leven.

Wanneer je dan terugkijkt, voelt het alsof je met een rugzak met stenen op je rug hebt gelopen.
Wanneer je je dat realiseert, dan voel je ook ineens hoeveel je los gelaten hebt.
Dat je je veel lichter voelt.
Dat je steeds minder de behoefte krijgt om je controle vast te houden.
Dat je vertrouwen begint te groeien.

Je zal het voelen en ervaren.
Dan weet je dat je echt in de 5e dimensie bent aangekomen.

Dat je niet meer wil en kan leven in lagere dimensies.

Nu voel je dat je echt heel erg veranderd bent.
Het gaat allemaal wat gemakkelijker.
Je kan alles veel sneller relativeren.

Het licht komt binnen.
Het verlicht jou.

Ik ben licht.
Ik ben liefde
Ik ben……

Het is een mantra.
Het lijken maar woorden, maar de uitwerking is sterk.

Je voelt je per dag sterker verbonden met dat mooie licht.
Je ziet en voelt de kristallijne energie.

Verwondering.
Het is een prachtig proces en daar mogen wij deel van uitmaken.

Namasté
Martha Krul

Modus Niterói 🇧🇷 (@Modus_Niteroi) | Twitter