Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 7 november 2019

De tijd is daar de nieuwe mens wordt geboren


Verbinding.
Overal intens voelbaar.

Nooit hebben wij mensen zo’n intensieve verbondenheid gevoeld.
Wij voelen ons verbonden met het prachtige licht.
Verbonden met de oude-nieuwe wijsheden.
Verbonden met elkaar.
Verbonden in liefde.
Verbonden met de krachten vanuit het universum.
Verbonden met de zon, maan en de planeten.
Voelbaar verbonden met de krachten vanuit het universum.

Alle verschillende onderdelen, zijn ontwaakt.
Wij zijn ontwaakt.
Wij staan nog onwennig in onze ogen te wrijven.
Kunnen nog niet geloven wat wij zien.
Kunnen nog niet geloven wat wij voelen.

Komen tot een voorzichtige actie.
Zijn als mensen die uit een diepe slaap ontwaken, wat natuurlijk ook zo is.
Eindelijk is de sluier der onwetendheid verwijderd.

Wij kijken verwonderd om ons heen.
Zijn bezig onszelf te her-ont-dekken.
Het oude mag nu echt losgelaten worden, zodat er plaats komt voor het nieuwe.

Wij zijn bezig in een tussenfase.
Het installeren van onze nieuw verworven vaardigheden.

De “angstige” mens voelt dat er een hele nieuwe, blije energie binnenstroomt.
Mensen gaan intensiever contact maken met elkaar.
Gaan hun ervaringen delen.

Dus het is niet vreemd wat ik voel?
Dus het is niet vreemd wat ik ervaar?

De ander zal je opgelucht antwoorden.
Nee…….!!
Ik voel en ervaar het net zo.
Rijk mij je hand en laten wij ons verbinden.

Laten wij ons geluk samen vieren.
Laten wij zo onze energie verhogen.

Die blijheid.
Dat ontwaken.

Wij hebben er zo lang naar uitgekeken.
Wij konden het bijna niet meer geloven.

Het is duidelijk, je bent de drempel over.

Het is even een tijd van kalm aan met jezelf.

Je gaat je nieuwe zelf leren herkennen en daardoor leg je een sterke basis voor het volgende deel van dit prachtige proces.
Je legt de basis voor de nieuwe mens in jezelf.
Je laat de oude mens en de oude vaardigheden volledig los.

Dan ben je klaar om weer een drempel over te gaan.

Daar is het nog lichter.
Daar wordt alles versterkt wat nu in zachte vorm is aangebracht.

Het is een boeiende en enerverende tijd.
De nieuwe mens is aan het geboren worden.

Namasté
Martha Krul