Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 9 januari 2019

En er was LICHT


En er was LICHT

Levens lang hebben wij in het duister geleefd.
Angsten werden ons ingepraat.
Door de mensen in hun angsten te versterken, maakten je hen vleugellam.

Dat heeft heel veel strijd in onszelf gegeven.
Wij wisten dat wij niet slecht waren.
Wij wisten dat wij een wonder zijn van licht en liefde.
Wij werden moedwillig klein gehouden.

Al die mooie eigenschappen van de mens “mochten” niet ontwikkeld worden.
Levens lang heeft hij/zij geworsteld om uit het keurslijf te komen.
Mensen die dat lukten werden dan weer op de een of andere manier gestraft.
Dit om hen toch maar weer klein te krijgen.

Die “macht” is nu gebroken.
Er is niets en niemand die nog macht over ons heeft.
Wij zijn mondige mensen die weten wat ze waard zijn.
Wij staan in onze kracht, voelen en weten dat.

Daarom is de stand van de “X” zo belangrijk.
Je laat niet alleen de ander zien wie JIJ bent, maar ook jezelf.
Alle kracht die gevangen werd gehouden in je lichaam, komt spontaan tot stroming.
Je maakt onmiddellijk contact met het universum.

JIJ bent dat grote kleine wonder dat zelf het gehele universum in zich draagt.
Wanneer je nog niet in je kracht bent gaan staan, dan weet je nog maar heel weinig over jezelf.
Dan kan je bijna niet begrijpen welk wonder jij bent.

Maar je bent hier niet voor niets op aarde.
JIJ hebt geweten dat er een andere tijd zou komen op aarde.
Een tijd waarin de mens zijn eigen vrijheid gaat ervaren.
Jij die zo geleden heeft onder die angst en dat klein houden,
had al meteen het gevoel, die tijd wil ik meemaken op de aarde.

Ik zal iedereen laten zien dat IK een WONDER bent.
Een kind van het LICHT verbonden met de bron.

Ik heb alle kennis in mij en mag daar nu van genieten.
Het licht dat ik in mij draag, wordt iedere dag sterker.
Mijn eigen licht wordt ondersteund en verbonden met het licht van het Al.

Ik voel het gevoel van dankbaarheid.
Ik weet dat ik, ook in tijden dat het moeilijk is en ik mij alleen voel,
ik niet alleen ben.
Ik word op handen gedragen en aangemoedigd door dat universum.

God zei “En er was licht”
Stap in dat licht en weet je gedragen.
Je bent nooit alleen………

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel en er was licht