Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 26 april 2024

Een uitdagende wereld

Je bent transparanter.

Alles is transparanter.

Het is je manier van kijken die is veranderd.

Het is je manier van denken die zich zal moeten aanpassen.

Niet alles is wat het lijkt.


Alle processen zijn verbonden.

Waarom word je uitgedaagd?

Om te leren op je zelf te vertrouwen.

Om jezelf te horen zeggen, ik had het dus goed gevoeld.

Om jezelf te horen zeggen, dat wist IK.

Om jezelf te horen zeggen…..


Hoe vaak is je dat al overkomen?

Je kijkt vanuit jezelf en daardoor zie je jezelf over

het hoofd.


Jij bent de schepper van je eigen werkelijkheid.

Jij bent de punt van waaruit de lijn begint.

Je zoekt ernaar en je zit erop.


De processen gaan over de ont-wikkeling van jezelf.

Alles dat je zoekt zit in je.


Je ziet die ander, maar je kijkt niet in de spiegel

van jezelf.

Je ziet jezelf zo gemakkelijk over het hoofd.

Daardoor laat het universum je af en toe even

op een niet al te zachte manier tot stilstand komen.


Dan zit je met jezelf en begin je anders naar de

dingen te kijken.

Hoe vaak zag jij jezelf niet staan?

Boos zijn dat de ander je niet voor vol aan ziet

en jezelf over het hoofd zien.


Je onderbuik liet het je weten.

Toch stapte je weer over jezelf heen.


Je wordt misleid om jezelf te leren geloven.

Om niet over je eigen hoofd heen te kijken.

Je stampvoette als klein kind wanneer je niet gezien werd.

En wat gebeurt er nu?


Zie jezelf.

Voel wie je werkelijk bent.

Niet morgen, maar NU.


Het is de tijd.

Laat gisteren los.

Niet het komt morgen wel.

Leef in het nu.


Kom naar stilstand, zodat je helderheid krijgt.

Inzichten in wie je werkelijk bent.

Inzichten in je eigen wijsheid.

Je kan veel meer dan je denkt.

Je voelt zuiver.

Leer jezelf te vertrouwen.


Je leeft je eigen waarheid.

Door je eigen waarheid te volgen kan je

niet misleid worden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul