Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 31 oktober 2023

De kracht van IK BEN

Door bewust te luisteren naar je gedachten,

kom je erachter wat jij jezelf vertelt.


Wat wij onszelf vertellen heeft een grote invloed op ons functioneren.

Wanneer wij voortdurend twijfelen aan onszelf is het lastig

om vertrouwen te hebben.


Het al maar herhalen van dezelfde teksten,

versterkt de energie daarvan.

Oh, dat heb ik weer.

Oh, daar heb ik nog nooit iets mee gehad….


Het zijn van die ingebakken zinnen die als een reflex naar

boven komen en die van veel grotere betekenis zijn dan

wij in eerste instantie kunnen bedenken.


Wanneer wij die “negatief” geladen zinnen naar onszelf uitspreken,

kunnen wij die ook veranderen in positief.


Door die constant te herhalen, verbinden zij ons met die

positieve energie en dat maakt ons dankbaar en geeft vertrouwen.


Wij ontkrachten onszelf meer dan wij denken.

Het zijn van die ingeslopen automatismen.

In deze verhoogde energie heeft alles een snellere en

intensievere uitwerking.

Dit geldt voor negatief en positief.


Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben dankbaar.

Ik ben oprecht

Ik sta open……


Door je eigen affirmaties uit te spreken maak je verbinding

met die energietrilling vanuit het universum.


Begin je zinnen altijd met IK BEN…….

Het uitspreken van “Ik ben licht” , heeft een verhogende werking

van je energietrilling.


Het is zo eenvoudig dat wij er heel gemakkelijk overheen stappen.


Ik ben geliefd.

Zo eenvoudig en heeft een sterke werking.


Wanneer je je altijd het zwarte schaap hebt gevoeld,

dan heb je dat waarschijnlijk op een verouderde manier uitgelegd.

Jij viel niet buiten de boot.

Dat dacht je.

Jij kwam als de meest krachtige ziel naar de aarde om karren

te trekken en je omringende zielen lessen te “leren”.


Oh dat heb ik weer, werd door vele zwarte schapen met

regelmaat herhaald.

Ik ben geliefd heeft een heel andere energetische lading.

Je stap vanuit een lage trilling naar een veel hogere tijdlijn en

dat zal je merken.


Het leven met jezelf is een kinderlijk spel.

Je innerlijke kind kan je er alles over vertellen.


Ik ben licht.

Ik ben geliefd.

Zo eenvoudig.

Het werkt diep door.


Voel het en weet.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul