Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 20 oktober 2022

Ben ik dat

Help ik ken mijzelf niet meer.

Je kan denken dat is lastig.

Dat was in de lagere dimensies zeker zo.

Maar alles is veranderd.


Het is prima wanneer jij jezelf niet meer

kent.

Waarom?

Omdat dan alle deuren open staan.


Je zal jezelf niet horen zeggen,

ja hoor, maar dat past niet bij mij….

Alles past.



In het verleden probeerde je jezelf in

allerlei bochten te wenden en keren om maar

mee te mogen doen met die groep.


Hoe jij jezelf daarbij voelde, was niet zo

belangrijk.

Er bij horen.

DAT was belangrijk.


Alles draait om.

De omstandigheden komen langs

en jij voelt of dat iets voor jou is.

Is dat niet zo, dan reageer je niet.

Is het wel zo, dan laat je hart het je weten.


Alles is upside down.

Niets is meer wat het lijkt.


Het beklemmende leven, komt in een vrije val.


Daarom gaat het oude kapot en kan het

nieuwe ontstaan.


Wees blij dat je jezelf niet meer herkend.

Dan zit je in het juiste spoor.

Dan ben je vol-ledig meegegaan in de

nieuwe stroom van het leven.


Jij bent die je bent.

Jij bent die je mag zijn.

De omgeving nodigt je via je hartlijntje

uit om wel of niet mee te doen.

Even goede vrienden, wat jouw keuze ook is.


Jij wordt geschat op de waarde van de mens

die je in zuiverheid bent.

Niet naar de mens die zich via zijn/ haar

masker naar de buitenwereld liet zien.

Vrolijk lachend naar de buitenwereld,

vanbinnen verdrietig vanwege onjuiste aansluitingen.


Nu sta je in je volle kracht.

Het licht toont je alles.

Het licht laat je omgeving zien wie jij werkelijk bent.

De keuzes zijn zo gemaakt.

Je ogen gaan glinsteren.

Je hart maakt een sprongetje.

Het contact is gelegd.


Loslaten, doorstromen en blij zijn met die

heerlijke momenten.

Wat is het volgende?

Niet over nadenken.

Je voelt het vanzelf, dan is tijd om te

reageren.


Het leven stroomt van moment naar moment.

Door je geen zorgen te maken,

zal je alles langs voelen komen.


Dus weet vooral niet wie je bent.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul