Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 12 augustus 2022

Kijk waar je bent gekomen

Je weet van waar je gekomen bent.

Je ziet waar je bent,

maar het diepe besef is er nog niet.

Dat gaat nu langzaam aan je geopenbaard

worden.


Je gaat per dag zien dat jij een nieuwe

mens bent geworden.

Het “harde”, hoekerige is eraf.

Het zachte, liefdevolle heeft zijn nieuwe

plek ingenomen.


Alles wordt bedekt met een zachte laag

van licht en liefde.


Je weet al lang dat er geen grenzen meer zijn.

Je kan manifesteren als de beste.

Belangrijk is jezelf daar nu alle ruimte

voor te geven.

Ga het doen en je zal zien.


Door de snelheid van de tijd,

zijn de resultaten van je manifestaties

ook snel te zien.


Je vliegt als een vogel met de wind in

de rug.

Je vliegt van moment naar moment.

De tijd past zich aan.

Je manifestaties bepalen alles.


Het innerlijke kind is zo blij.

Het begint voortdurend te schateren.

Wat een heerlijk spel om zo met

elkaar te spelen.


Hoger, hoger gaat het.

Niet is meer on-mogelijk.


Je geloof in jezelf speelt daar een

belangrijke rol bij.


Ben je nog steeds kritisch op jezelf,

dan zal je de stroming verminderen.

Door liefdevol, blij en in verbinding

te zijn, gaat alles in een hoog tempo.


Dat hoge tempo is geen probleem.

Jij stroomt van moment naar moment.

Je voelt de snelheid van de tijd niet echt.

Je merkt dat de dagen in een hoog tempo

verstrijken.

Alles stroomt.

Alles vernieuwd.


Het is een prachtig proces.

De intentie kunnen wij nog nauwelijks

bevatten.

Het zou te groot zijn omdat in een

keer vol-ledig te ervaren.


Net als het kind.

Je begint met kleine stapjes.

Je komt als vanzelf verder.


Voel je het al?

Voel je het bruisen?


Het is de tijd waar je zo lang

op gewacht hebt.

Niemand hoeft het je te vertellen.

JIJ weet dat het zo is.

Je eigen gevoel houdt je niet voor

de gek.

Het is je denken dat je van je pad

haalt.


Open je hart.

Open je geest.

Open je.


Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul