Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 1 juni 2022

Ik ben de zon, de maan en de sterren

Wanneer ik eindelijk mijn balans heb

gevonden, dan voel ik de vrijheid.

Dan voel ik niet meer wie ik ben,

dan voel ik de verbindingen die in

mij zitten.


Ik kijk naar de zon en voel

Ik ben die zon die verwarmen mag.

Die ondersteunend is in het leven.

Die anderen kracht geeft wanneer

zij het even niet meer zien zitten.

Ik mag ze verwarmen en troosten.


Ik ben de maan die licht geeft in

het duister.

Ik sta aan de hemel en kijk.

Ik zie dat het goed is.

Ik ben een baken in de nacht.


Ik kijk naar de sterren en voel

dat ik die sterren ben.

Ik mag de ander geleiden in het leven.

Vertellen hoe het leven in elkaar steekt.

Vertellen van het verleden.

Vertellen van de toekomst.

Ik ben.


Dan stroomt alles in mij.

Ik ben niet van de aarde.

Ik ben niet van het universum

Ik ben vrij.


Dan voel ik dat ik thuis ben.

Dan voel ik dat ik levens lang op weg

ben geweest naar dit punt.


Nu is dat punt bereikt.

Alles ligt open.

Alles is gesloten.

Het is zoals het is.

Dat is goed.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul