Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 7 november 2020

Alles gaat volgens het goddelijke plan

Wij zijn een periode ingegaan waar wij

nooit enig moment over nagedacht hebben.

Het universum is aan zet en heeft sterke

spelers in het spel gezet.


Wij zitten volop in de vernieuwing van de tijd.

Het is verwarrend, maar daardoor heel leerzaam.

Nu ga je voelen en begrijpen of je op je eigen pad

kan blijven lopen.

Je voelt of je nu sterk genoeg bent om niet

naar beneden, naar die lagere dimensies te tuimelen.


Ben je nu zo sterk aan jezelf verbonden,

dat je weet dat jij je eigen waarheid bent?

Of laat je je afleiden door iedere boodschap

die je ontvangt vanuit de lagere dimensies.


Het is niet verwonderlijk dat velen de “weg”

kwijt zijn.

Dat er gegrepen wordt naar onzuivere middelen.

Het zijn vele niet ontwaakten die in een nachtmerrie

terecht zijn gekomen.


Zij kennen de weg van het licht niet.

Hebben die weg zelfs vaak ontkend.

Nu hebben wij in een stormachtige wereld helemaal

geen houvast meer.


De lichtwerkers vinden het al moeilijk.

Willen sneller.

Willen weten….


Alles loopt op schema.

Alles is en gaat zoals het plan was ontworpen.


Vanuit het universum wordt met grote ogen naar

die kleine aarde gekeken.

Worden met verbazing gezien hoe de mensen

zich in dat spel staande weten te houden.


Ze staan te juichen alsof ze naar een paardenrace

staan te kijken.

Klappen en moedigen aan.

Staan ook met de handen voor de mond.

Ohhhh wat doen ze het goed.

Wat is het spannend.


Wij voelen die spanning.

Kunnen het niet plaatsen.

Alles is verbonden.


De zon doet er nog een schepje boven op.

Ja roept het universum, het kan.

Ze kunnen het!

Ze doen het!


Wauw, wat een spektakel is daar aan de gang….


En wij hier beneden op die kleine, maar

zo prachtige planeet aarde, begrijpen niet

wat wij voelen.


Vinden het “vreemd” dat velen het niet zien.


Wij wilden graag weten hoe nu verder.

Het plan loopt volgens schema.

Alles is onder controle.


Voel waar je eigen waarheid je heen leidt.

Voel wat je eigen nieuws is.

Voel dat je gedragen wordt door het universum.


Alles loopt zoals gepland.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben



Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul