Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 1 september 2020

Mijn brief aan het universum

Birth Of Light

Lief universum,

Ik weet dat u mij altijd in liefde volgt.

Dat u mij beter kent, dat ik mijzelf.

Ik weet dat u een intense liefde voor mij koestert.


Het is soms zo verwarrend.

Wij komen vanuit een periode waarin ons ego

een grote rol speelde.

Wij waren sterk, voor ons gevoel, wanneer dat ego

onze sterke begeleider was.

Dat ego was voor ons een vertrouwde begeleider.



Nu wordt er van ons “gevraagd” die begeleider

los te laten.

Hem een plekje op de achtergrond te geven.

Dat is verwarrend voor mij.


Ik voel steeds sterker de liefde vanuit het universum

naar mij stromen.

Er is een open verbinding ontstaan.

Wanneer ik aan het universum denk,

zie ik vaak figuren rond mij heen.


Zij staan daar en kijken mij liefdevol aan.

Zo anders dan het ego naar mij gekeken heeft.


Ik zit nu in een verwarrende periode.

De ene “vriend” achter laten (ego) om mij

intensief met de andere te verbinden.

Voel je lief universum, hoe verwarrend dat voor mij is?


Toch ga ik het doen.

Ik weet dat er een nieuwe balans zal ontstaan.

Het universum zal mijn grote, liefdevolle begeleider worden.

Mijn oude vriend ego, zal daarin een eigen plek gaan krijgen.


Ik voel het lief universum.

Ik voel het verschil in vriendschap.


Ik neem nu het besluit mij te verbinden met

het universum.

Mij in liefde te laten leiden.

Mij te laten omarmen en te ondersteunen.


Het voelt zo bijzonder.

Het voelt echt als thuiskomen.

Ik voel het verschil in liefde tussen het universum

en mijn “vriend” het ego.


Ik kan nu die stap zetten.

Ik voel dat mijn vriend ego verbonden is met de

lagere dimensies.

Ik wil niets liever dan liefdevol en in vrijheid leven.

Dat kan ik alleen als ik uw universele vriendschap aanvaard.


Nu ik er goed over nagedacht heb,

weet ik dat ik niets kwijt raak.

Ik krijg alleen maar meer steun.

De steun waar ik altijd al naar verlangd heb.


Ik voel mij als een roos in de knop.

Ik kon niet volledig open bloeien in die lagere dimensies.


Nu pas begrijp ik de openheid van de verbinding tussen mij

en het universum.

Nu ben ik de roos die volledig in pracht en praal mag open gaan.

Dankzij de liefdevolle ondersteuning die ik mag ontvangen vanuit

dat universum.


Ik weet het nu.

Ik voel mij volledig met het universum verbonden.

Ik voel mij geliefd en gesteund.


Ik stel vanaf NU mijn hart volledig open voor

deze liefdevolle verbinding.


Lief universum pak mijn handen en

laten wij samen op stap gaan.

In licht en liefde.

In blijheid en vol vertrouwen.


Ik heb het gevonden.

Ik laat niet meer los.

Vanaf nu is het ….. SAMEN.

Samen in een nieuw verbond.


Dank lief universum dat u het geduld hebt

op kunnen brengen, tot ik zelf tot dit inzicht kwam.


Ik licht en liefde,

zal dit deze verbinding iedere dag versterken.


Ik zie het licht.

Ik voel de liefde.


Namasté


Martha Krul