Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 15 februari 2020

Hoor ik er wel bij?


Wij hebben heel hard gewerkt aan onszelf.
Hebben heel veel inzicht in onszelf gekregen.
Weten veel beter wie wij zijn.
Begrijpen dat wij met een missie op aarde zijn, en toch…..

Waarom voel ik mij dan zo verloren?
Waarom heb ik dan het gevoel dat ik er niet bij hoor.
Dat is er wel helemaal alleen voor sta.

Dat ik niet zie waar die weg voor mij doorloopt.

Heb ik dan iets niet goed gedaan?
Heb ik iets belangrijks over het hoofd gezien?

Je zal jezelf deze vragen ongetwijfeld hebben horen stellen?

Waarom lief kind van het licht, zou er voor jou geen plaats zijn in de nieuwe wereld?

Heb je in de gaten hoe JIJ tegen jezelf praat?
Wat jij jezelf nog steeds probeert wijs te maken.

JIJ bent wijs.
Veel wijzer dan jij voor mogelijk houdt.

Het is het vertrouwen dat je parten speelt.
Je hebt nog steeds te weinig vertrouwen in jezelf.

Je stelt hele hoge eisen aan jezelf.
Je denkt dat je anders niet goed genoeg bent.

Je kan je begeleiders in het universum bijna horen zuchten.
Daar heeft men een heel andere mening over jou.
Daar sta je heel hoog aangeschreven.
In wijsheid, kracht, liefde, doorzettingsvermogen en ga maar door.

Omdat de wereld er energetisch anders uitziet dan je had verwacht, heb je het gevoel niet mee te kunnen. Het is niet een kwestie van meekunnen, je bent er al.

Deze nieuwe wereld is volkomen anders in onze beleving, dan wij dachten.

Maar kijk eens bewust terug naar het hele proces dat je doorgegaan bent.
Was dat proces precies zoals je had verwacht?

Nee toch?

Zo is het ook met dit moment.
Jij herkent niet wat je dacht te zullen aantreffen.

Dat wil niet zeggen dat je er ook niet bent.
Jij staat met beide benen in de nieuwe wereld.
Juist door niets te herkennen, begin je op “nul”.

Dan kan alleen je vertrouwen (in jezelf en in het universum) je verder brengen.

Dat was precies de bedoeling.
Jij wilt aanwijzingen.

Nee, die krijg je niet.
Ga maar rustig op pad.

Je gevoel staat goed ingesteld.
Wat je voelt is je waarheid.

Jij weet het beter dan je denkt.
Je probeert er alleen een “oude” uitleg aan te geven.

Daar hebben ze in deze nieuwe wereld nooit van gehoord.

Rust, meditatie en je verbinden met de liefde van je hart, zal je oplossingen geven.
Dan komen de inzichten.

De nieuwe wereld is veel mooier dan je denkt.
Die nieuwe wereld is veel liefdevoller dan je dacht.

Jij mag nu naar je rust en voelen hoe je gedragen wordt.
In vertrouwen kan je geleid worden.

Neem zo weinig mogelijk initiatief.
Laat de inzichten komen en voel en zie welke richting je heel voorzichtig wordt gewezen.

Met zachte, liefdevolle duwtjes wordt je geleid.

Het is zo heerlijk.
Zo mooi, zo sprankelend.
Het is hier zo stil, dat je adem bijna de stilte verstoort.

Leun achterover.
Laat je eigen initiatief maar los.

Zij kennen je en weten je pad.
Zij lopen samen met je op.

Geef je over en laat je mee voeren naar het land van licht en liefde.

Namasté
Martha Krul

Dream on little dreamer