Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 4 september 2019

Voor de universele mens zijn er geen grenzen…….


Wij zijn heerlijk op weg.
Wij worden en zijn al een heel ander mens.
Wij “leren” nieuwe eigenschappen van onszelf kennen.
Wij zijn als een klein kind die nieuwe, grote wereld aan het ontdekken.

Het is letterlijke ONT-dekken.
Steeds wordt er weer een nieuw stukje aangedragen.
Ontwikkelen wij onze oude kennis.

Het proces verandert ons iedere dag.
Fysiek lijken wij nog op de mens die wij waren.
Van binnen al lang niet meer.

Dat is een heel verwarrend onderdeel in deze transformatie.
Je krijgt constant nieuwe vaardigheden aangereikt,
maar het loslaten van onze oude, ingebakken vaardigheden is niet zo gemakkelijk.

Veel is er veranderd.
Denken gaat op een andere manier dan wij deden.
Wij denken nu meer in beelden die ons worden aangereikt.
Het ene beeld volgt het andere.
Het zijn puzzelstukjes die je stuk voor stuk mag volgen.

Alles is versneld en verdiept.
Ons denken heeft nu ook veel te maken met het manifesteren van je toekomst.

Wij kennen dat al heel lang.
Wil je een parkeerplek, visualiseer die dan.
Zie in je visualisatie dat er een plek leeg is voor je en daar zal een plek leeg zijn.

De communicatie met het universum is heel belangrijk.
Heb je een tekort aan geld, vraag niet om meer.
Dat gaat niet werken.
Je geeft namelijk aan dat je in een tekort zit.

Door te visualiseren dat je voldoende hebt om van te leven,
zal hetgeen je hebt gaan groeien.

Ben je ziek.
Vertel het universum ik ben gezond en ga die gezondheid uitbreiden.

Je visualiseert steeds dat je al in de omstandigheid zit die je graag wilt voor jezelf.

Het is de juiste communicatie vinden naar het universum.

Vraag ook niet: “Ik hoop dat jullie mij willen helpen”.
Dat werkt niet.
Ik weet dat jullie er voor mij zijn en ben heel blij met jullie hulp.
Je zal het voelen.

Het gekriebel op je kruin zal steeds het teken zijn dat ze er voor je zijn.

Wij zijn andere mensen geworden.
Onze verbinding met het universum is versterkt.

Wij wonen nog op de aarde, maar niet alleen Moeder Aarde is ons thuis,
wij zijn universele wezens en dat is steeds meer te voelen.

Er zijn geen grenzen meer aan onze belevingen.

Ga ervoor.
Ga hand in hand met het universum.
Voel dat er mooie tijden voor je aankomen.

Je hoeft helemaal niet angstig te zijn voor wat komen gaat.
Wij zijn niet alleen.
Alles wordt goed in de gaten gehouden.

Dus voel je vrij.
Voel je blij en geniet van alle mooie momenten die er zijn.
Het licht is het sterkste.
Er zal dan steeds meer licht voor je komen.

Het is een heerlijke, fascinerende tijd.

Namasté

touch the earth