Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 22 juni 2019

Niet meer strijden, maar loslaten en je mee laten voeren.....


PFFFF, PFFF
Het is en blijft heftig en laten wij ons er maar op voorbereiden….. het blijft heftig.
Je Daar kan je op twee manieren mee omgaan.
Je kan zeggen “Dat trekt ik niet!”
Of je doet juist het tegenovergestelde…. Je laat los!!!

Dat is nu net wat de bedoeling is in de 5e dimensie.
Vasthouden, volhouden, je tanden erin zetten.
Het zal mij lukken. Ik ben sterk, etc. is iets van de 3e dimensie.

De 5e dimensie is van gemak.
Het is stromen en laten stromen.
Juist niet zo je best doen.
Dat heb je lang genoeg gedaan.

Jij bent bij de “uitverkoren” zielen die sterk genoeg waren om aan dit prachtige proces deel te nemen. Dus jij hoeft jezelf toch niet meer te bewijzen.
Voor wie zou jij je nog willen bewijzen.
Ja misschien voor jezelf.

Maar dan doe je het net in tegengestelde richting.
JIJ zal toch inmiddels ook wel begrijpen dat je sterk bent.
Je krijgt steeds meer uit vorige levens steeds meer te zien dat je ook in dat leven sterk was.
Nogmaals anders was je op dit moment niet NU op aarde.
Dus laat dat eindeloze strijden los.
Laat het gaan.

Ga eens de andere kant op kijken.
Zie je daar het licht, dat je op je rug aan het beschijnen was.
Draai je om, loop in de richting van het licht.
Het licht is er ook voor jou.
Wat, het licht is er mede voor jou.

Door jouw licht wordt het licht iedere dag sterker.
Laat nu los, draai je om en ga genieten.
Voel dat je begeleiders blij zijn bij dit besluit van je.
Zij hebben al heel lang op je gewacht.

Zij weten dat JIJ sterk bent. Aan hen hoef je dat niet meer te bewijzen.
Nu samenwerken en voelen dat de mensen van de aarde een intensieve samenwerking hebben.
Deze samenwerking is er al vele levens lang.
Nu gaan wij dat steeds meer zien en ervaren.

Je mag je strijd opgeven en gaan genieten.
Het zal even wennen zijn, maar zeker het went wel.

Namasté

Martha Krul

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel ik voel mij vrij en open