Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 7 juli 2017

9 juli volle maan. wisselende stemmingen......


Wat vliegen die weken.
Je staat op, opent de gordijnen en verwelkomt de dag.
Na diverse hectische momenten gedurende de dag, strek je jezelf uit op de bank en ......sluit de gordijnen. Weer een dag om!

Soms heb je echt het idee dat je de grip op de voortsnellende dagen verliest.
Je voelt dat je tegen hyperventileren aan zit. Je vraagt je af hoe je in hemelsnaam grip op deze versnellende tijd kan houden.

Die volle maan maakt het je er ook niet gemakkelijker op. Je wordt door de stand van de planeten nog eens extra geconfronteerd met je kwetsbare eigenschappen.
Je hebt het gevoel dat je zoveel rollen tegelijk aan het spelen bent.

Het einde van het stuk komt nog lang niet in zicht.
Hoe kan ik mij zo lang staande houden?

Het antwoord is simpel.
Door vast te houden aan je oude patronen zal je steeds vermoeider en gefrustreerder raken.

Dan moet er toch een andere oplossing zijn.... Niet vasthouden?
Wat dan?

Het tegenovergestelde van vasthouden is, ja zeker, loslaten.
Maar dan heb ik helemaal geen grip meer op de situaties zal je denken?
Wij hoeven niet meer op de oude manier grip te hebben en te houden.

Het is juist de kunst van het loslaten. Jezelf zijn.
Niet vragen hoe gaat het met je, maar hoe voel je je vandaag?
Dan word je bewust van je gevoelens, die van moment tot moment verschillen.

Soms heb je alles onder controle.
Ben je blij, fit, uitgerust. Je kan de hele wereld aan.
En soms val je terug in oude "vertrouwde" patronen....

Wanneer je je bewust wordt van hoe je je de hele dag voelt en waardoor dat gevoel verandert, zul je jezelf veel beter leren kennen. Ga je voelen wat goed voor je is.
Het wordt gemakkelijker om moeilijke beslissingen te nemen.
Dit wil ik echt niet meer.
Daar gaat mijn hart naar uit.

Wij zitten in een periode waarin je steeds sterker je dromen waar kan en mag maken.
Lees de verhalen van mensen die vanuit hun hart, het roer 180 graden hebben omgegooid.

Wat hen dat heeft gebracht. Dus denk niet het kan niet. Nee ik durf het niet.
Dan zullen je dromen echt alleen in je slaap zich manifesteren.

Dus neem het besluit, ga ervoor en droom je dromen.
Deze volle maan zal het je niet echt gemakkelijk maken, maar zal je ook helpen je EIGEN VOETEN OP JE EIGEN WEG TE ZETTEN.
Dus volg je hart, volg jezelf en het zal goed komen met je.

Droom je leven, succes.