Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 26 mei 2017

Vermoeidheid tegenover een rustig en vredig gevoel…..

Die vermoeidheid blijft een belangrijke rol spelen voor velen. 
Maar de moeilijkheid is dat wij ons er zo weinig voorstelling van kunnen maken wat er nu werkelijk allemaal aan het veranderen is. De energie verandert… Ja en…..? 

Mijn leven gaat door. Ik moet werken, heb de zorg voor anderen. 
Je kan het allemaal wel mooi zeggen. 
Maar ik heb geen idee hoe ik dat in mijn eigen leven moet plaatsen. 

Herken je die opmerking. Heb jijzelf niet ook het gevoel dat het zo gaat. 
Je leest het artikel op het blog…… je denkt, daar herken ik wat in en vervolgens word je weer geroepen en ben je met andere dagelijkse dingen bezig.

Natuurlijk kan je er niet de hele dag bij stil staan. 
Maar dat is ook meteen een “valkuil”. 
Je rent, want  die tijd gaat steeds sneller. 
Je vergeet van alles doordat die tijd zo snel gaat. 

Dus weer terug naar de les. Weer een confrontatie met jezelf.
Ja het is heftig. Door je op deze dingen te wijzen. 
Te laten zien dat je lang niet de enige bent die het zo moeilijk vind. 
Daardoor begrijp je misschien beter, dat er hele volksstammen “worstelen”.

Ik hoor diverse opmerkingen.
-          Ik voel mij zo trillen
-          Ik heb zo vreselijke last van mijn oren
-          Ik heb zo veel hoofdpijn
-          Ik voel mij zo onzeker
-          Ik kan mij niet meer aarden
-          Doordat ik niet zo goed kan slapen, ben ik nog vermoeider, etc.

Zo kan ik nog wel even door gaan.
Wij zijn geneigd om in deze symptomen te gaan zitten. 

Wanneer wij naar die symptomen kijken, denken wij toch helemaal niet meer aan die stijgende energie. De Herz frequentie die inmiddels soms het tienvoudige bedraagt van wat wij gewend waren. Ook afgelopen dagen was dit weer het geval. 

Probeer je eens in te denken dat je de radio tien keer harder zet dan je normaal deed. 
En dan proberen rustig te blijven. Zou je dat lukken denk je? Nee toch. 
Je zou bijna gillend het huis uit lopen.

Dit zijn de “problemen” waar wij nu mee te maken hebben. 
Wij kijken niet om ons heen, maar voelen de symptomen aan ons knagen en worden daar soms heel moedeloos van.

Maar weet dat er steeds meer mensen zijn, die ervaren dat er een andere energie om ze heen is.  
Er zijn mensen die de nieuwe energie voor een ogenblik ervaren. 
Er zijn mensen die de nieuwe energie langduriger ervaren. 
Zij voelen een liefdevolle, vredige energie. 
Mooi is dat zij die energie soms zelf helemaal niet thuis kunnen brengen. 
Maar voelen zich alsof ze verliefd zijn.

Door deze dingen eens in een artikel te plaatsen, hoop ik dat er weer herkenning zal komen. 
Van dat heb ik ook al eens gevoeld, maar kon het niet thuis brengen.

Lees dit artikel maar eens rustig een aantal keren over. 
Voel wat het artikel JOU te zeggen heeft. Herken de tekens waar je mee te maken hebt. 
Iedere dag. Iedere 24 uur opnieuw.


Heel veel sterkte deze “strijd”.