Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 18 april 2017

Tijd van ontspanning en reflexie

Het is een heftige tijd. 
De energie gaat sneller dan wij tot nu toe hebben meegemaakt. 
Wij voelen dat zeker. 
Het is dus ook belangrijk een periode rust in te bouwen. 
Je zou het een tijd van reflexie kunnen noemen. 

Ik ga de komende weken zo’n periode inbouwen. 
Daardoor zal ik pas omstreeks 19 mei 2017 weer een artikel op het blog gaan zetten. 

Het is heerlijk even helemaal tijd en aandacht te hebben voor jezelf en de natuur. 
Ik laat mij volledig door de nieuwe energie begeleiden. 
Jullie horen van mij rond de aangegeven tijd. 

Ik voel mij bevoorrecht om dat  te kunnen doen. 
Ik wens een ieder die  het blog zo intens volgt, intussen ook een goede tijd toe. 
Leg je telefoon af en toe aan de kant. 
Pak een stoel en ga zitten, met of zonder warme deken om je heen. 

Geniet van het moment. 
Wij zitten in een soort wervelstorm. 
Zet jezelf in het rustpunt en voel en ervaar de komst van de nieuwe JIJ.


Een mooie periode en tot dan.