Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 9 oktober 2016

Wat kan mij gebeuren in deze tijd van verandering???

Wat kan mij gebeuren in deze tijd van verandering???

De energie stijging is de afgelopen dagen enorm geweest.
Dat heeft consequenties voor ons functioneren. 
Je bent steeds gevoeliger en  daardoor sta word je sterk beïnvloed door de diverse energie niveaus.

Er zijn verschillende dingen die je kunnen overkomen.
Je kan je heel verdrietig en down voelen, zo van het een op het andere moment. 
Je begrijpt in het totaal niet wat er met je aan de hand is. Je had zo’n goede dag en ineens…

Je kan ook het tegenovergestelde overkomen, je bent opeens zo blij, dat je eigenlijk niet begrijpt waarom je dit nu op dit moment overkomt.

Hoe kan je jezelf helpen met deze stemmingswisselingen. 
Wij zijn vanuit de oude energie wat  “bang” voor die stemmingswisselingen. 
Maar in deze veranderende (lees hogere) energie, ligt dat heel anders.

Je bent een fysieke spirit aan het worden. Spirits zijn veel gevoeliger voor de frequenties in de energie. Wij kunnen ons steeds gemakkelijker aanpassen aan die energie. 

Dan heb je al voordeel van de nieuwe energie.
Maar je kan je ook juist heel kwetsbaar voelen in deze nieuwe energie. 
Dat heeft dan vaak als het gevolg dat je niet omhoog kan komen in je aanpassing, maar dat je door je twijfels juist naar beneden gaat in frequentie van de energie.

Ja ik begrijp dat het een moeilijk verhaal lijkt te zijn. 
Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie het begrijpen. 
Probeer dus wanneer je je niet helemaal happy voelt , zo snel mogelijk in te beelden dat je een vogel bent die de vrijheid tegemoet vliegt. 
Hij vliegt en vliegt en voelt zich steeds vrijer. 

Stel je in op dit gevoel en je zal het steeds gemakkelijker gaan ervaren. 
Je vliegt jezelf dan naar grote hoogten en dat geeft je een gevoel van veiligheid en geluk.
Lees ook maar eens het volgende artikel, het zal je  nog veel meer duidelijk  maken wat er allemaal met je gebeurt...