Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 1 maart 2016

Een glimlach

Een glimlach..... wat kan die allemaal doen?

We hebben het gehad over je eigen lichtje zijn. Vandaag las ik een tekst, geef eens een glimlach door. Het is zo eenvoudig. Een glimlach…… Je kijkt iemand in de ogen, herkent daar iets in. 
En je begint te glimlachen.

Heb je er wel eens bij stilgestaan, wat die glimlach in je lichaam doet. Het opent letterlijk je vensters. Je energie gaat stromen. Je voelt je lichter en er is even een universeel contact met de ander.
Het geeft jullie beide een blij gevoel  

Het is weer zo eenvoudig. Je staat ergens te wachten, want ja in onze drukke tijd moeten we toch ook vaak wachten, en je kijkt rond. Je vangt de blik op van een ander mens. Die op dat moment je een glimlach schenkt. Daarmee verwarm je je eigen hart, maar ook het hart van de ander. 

Het werkt net als met je eigen licht werken.  Stuur die ander vandaag (en de dagen erna) een glimlach en voel wat het met JOU doet en wat je de ander gratis schenkt.

Dank je wel en
  

tot gauw