Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 19 augustus 2021

Voel je dat iedere dag de energie aan het

veranderen is?

Je gaat naar bed en je staat weer op.

Je bent bij het opstaan, niet meer de persoon

die naar bed ging.


In de nacht zijn er ook weer veranderingen in

je aangebracht.



Snap je waarom je soms zo in verwarring raakt?

Net als je denkt dat je het begint te begrijpen,

is er al weer iets veranderd.

Je holt bijna achter je eigen feiten aan.

Hoe zo voel ik mij moe?

Hoe zo voel ik mij soms zo verward?

Hoe zo heb ik soms het gevoel dat ik mij zo vreselijk

alleen voel?


Dat heeft hier alles mee te maken.

Jij verandert voortdurend en ook je processen

veranderen.

De stilte kan je daarom het meeste zicht bieden.

Maar er is nog iets wat je zou kunnen doen.


Het universum is er niet voor niets.

Jij bent veel gevoeliger geworden.

Het universum leidt je van moment naar moment.

Het universum kent jouw pad.

Het universum wil je graag bij de hand nemen.

Er is geen toeval.


Alles is geleid.

Alleen WIL jij je laten leiden?


Dat heeft weer alles met die stem van je ego

te maken.


Vindt jij dat je je nog moet bewijzen?

Voor wat en wie zou je dat nog willen doen?


Jij kent je zelf meer dan genoeg om te weten

wat je waard bent.

Je weet dat je volledig in staat bent om je gekozen

pad te gaan.

Dus waarom moet je je nog bewijzen?

Niemand vraagt daarnaar.

JIJ doet dat zelf.


Jij stelt je knoppen zo in.


Jij bent de meester in je eigen leven.

Je hoeft niets te bewijzen.

Je mag achterover zitten en voelen.

Het universum laat je van moment naar

moment stromen.

Heel rustig en toch in hoog tempo.

De tijd gaat snel, maar dat is geen enkel probleem

wanneer je je mee laat voeren in de stroom van het

leven.


Het is een geheel andere manier van leven geworden.

Het is een manier van be-leven geworden.


Jij hoeft alleen maar te zijn.

Je hebt je voldoende bewezen, daarom ben jij NU

hier op aarde.

Je was al heel lang geleden daarvoor geslaagd.


Dus neem je rust.

Wil niet te veel.

Leun achterover en zeg tegen het universum,

dat je je in licht en liefde laat leiden.


Steek als (innerlijk) kind, je handen uit en

weet dat die onmiddellijk gepakt worden.


Jij maakt de verbinding en zij gaan je leiden

op een zachte liefdevolle manier.

Je wordt van het ene naar het andere moment

geleid en begeleid.


Het contact is er altijd.

Doe het in rust.

Geniet in stilte.

En je ziet en hoort alles.


Het is een bijzondere tijd voor alle bijzondere

zielen die dit plan mogelijk maken.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul