Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 19 december 2020

21 december nadert met rasse schreden……

 Wat gaat dat voor mij persoonlijk betekenen?

Wat gaat er veranderen in mijn persoonlijke beleving?


De afgelopen periode heb je heel veel los gelaten.

Je bent op pad gegaan om je eigen authentieke zelf

te worden.

Dat is belangrijk.

Het is belangrijk dat JIJ weet wie jezelf bent.

Doordat er veel meer licht gaat komen, ziet de ander

hoe jij werkelijk in elkaar zit.


Het dragen van “maskers” gaat volledig onmogelijk worden.

Een leugentje om bestwil, is niet meer mogelijk.

De ander ziet jou, zoals jij de ander ook te zien krijgt.


Wanneer jij jezelf volledig hebt geaccepteerd,

zal je ook van jezelf zijn gaan houden.

Dan heb je begrepen dat je geschapen bent in liefde

en dat JIJ naar de aarde bent gekomen om die liefde

over de aarde te verspreiden.


Geen materie, maar emotie wat de “dienst” uitmaakt.

De transformatie van het duister naar het licht.


Een belangrijke stap in dit proces is het houden en

waarderen van jezelf.

Dit is van belang omdat JIJ de spil in het spel bent.


In het verleden vroegen wij hulp aan de engelen.

Gingen het liefst op de knieën en onderwierpen ons

aan de liefde van de engelen.


Dat is nu geheel veranderd.

JIJ bent de spil in het spel.

JIJ bent liefde.


Wanneer je nu de hulp en ondersteuning wil hebben van

die engelen dan kijk je naar jezelf.

Je weet dat jij de schepping bent van de allerhoogste liefde.

Dat jij daardoor altijd de ondersteuning krijgt,

omdat JIJ weet dat je geholpen wordt.

Liefde trekt liefde aan.

Door te erkennen dat JIJ liefde bent kan die liefde stromen.


Wanneer jij dat nog niet kan erkennen,

kan je niet als contactpunt functioneren.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben

Dit is nu nog belangrijker geworden.

Door jezelf volledig te zien in het volle licht.

Te weten dat JIJ liefde bent.

Daardoor kan je liefde en licht gaan stromen.

Dan ga je volledig in je gekozen voetsporen staan.


Je kan het zo zien.

Jouw licht heeft altijd al gebrand,

maar door jezelf volledig die plek en ruimte te geven

waar je “recht” op hebt, kan je licht op volle sterkte schijnen.


Laat al je gene los.

Jij bent liefde en het hoogste goed op aarde.


Het licht dat nu naar de aarde gaat komen,

zal iedereen in zijn ware gedaante tonen.


Dit zal niet altijd even gemakkelijk zijn.

Soms zal je mond openvallen.

Soms zal je juist heel blij zijn.


Het licht heeft gewonnen, maar duister laat zich nog krachtig voelen.

Het duister heeft zich overal in geworteld.


Weet dat jij liefde bent.

Weet dat je licht bent.

Werp je licht over de aarde,

dat is het mooiste en belangrijkste dat je kan doen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul