Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 18 augustus 2020

Twee werelden voegen samen

Damu Earth Goddess- Hand Signed  Art Print

 

De vertrouwde wereld van de 3e dimensie

is gek genoeg niet de wereld waarin wij verder willen leven.

Maar net als in ons persoonlijke leven, is loslaten niet gemakkelijk.

Wij weten dat loslaten ons veel kan opleveren,

maar het oude “vertrouwde” geeft een schijnveiligheid.

Daar kiezen wij “graag” voor.


In de wereld van de 5e dimensie is licht, blijheid.

Daar komt onze eigen persoonlijkheid in het licht te staan.

Daar zien wij onszelf in het juiste licht.


In de 3e dimensie zaten wij vol oordelen.

Wij konden streng over onszelf oordelen.

Dit is niet goed, dat is te lang….


Er waren lange lijsten waar wij allemaal een oordeel over hadden.


In die 5e dimensie is dat oordelen niet zo maar los gelaten.

Maar werkt het wel heel anders.


Ieder mens heeft zijn eigen kennis.

De één weet dit, de ander dat.

In die 5e dimensie is het niet kijken naar wat je NIET hebt,

maar juist het kijken naar wat je wel hebt.

Het glas is halfvol.


Een aantal mensen bij elkaar hebben meer kennis en kunde dan één.

Dat wordt de basis voor de nieuwe maatschappij.

Ieder mens is anders.

God zij dank!

Ook dit is de bedoeling in de vorming van een groep.


Wat de een niet weet, weet de ander.

Wat de een niet kan, kan de ander.

Kijk naar de dieren, leven graag in groepen.

Die doen hetzelfde.

Naar elkaar kijken en van elkaar leren.


Zo is er geen plek voor een oordeel,

maar is er juist het (v)oordeel.

Het ligt naast elkaar, maar is een wereld van verschil.


Wij zijn op aarde als gelijkwaardige mensen.

Het maakt niet uit hoe je er uit ziet.

Juist die veelzijdigheid brengt schoonheid in het leven.


Jij bent goed zoals je bent.

Je bent bedoeld zoals je bent.


Het is de pluriformiteit, die kracht, brengt in de eenheid.


Jij bent mooi zoals je bent, van binnen en van buiten.

Ik ben ook mooi.

Samen zijn wij Gods wonderen en mogen in het

grote plan ons eigen wonder zijn.

Dat is het leven in de 5e dimensie.


Natuurlijk zie ik wat er om ons heen gebeurt.

Dat is onderdeel van het grote universele plan.

Ja dat zie ik ook, ik zit er ook middenin.


Door in je eigen kracht te staan.

Je eigen wijsheid en schoonheid te zien,

ben je de sterkte mens die jij kan wensen.


Het universum is aan zet.

Dit stuk van het proces gaat over

jou als persoon.

Wanneer JIJ ziet die je bent, zal de ander jou ook zien.


Dat is de strijd die gaande is.


Een ieder wil gezien worden.

Maar ik kan alleen maar gezien worden,

wanneer ik zoveel vertrouwen in mij ZELF heb

dat IK mij ook durf te laten zien.

Die ander zal mij anders over het hoofd zien.


In de 5e dimensie leven wij samen in liefde en harmonie.

Zie ik overal licht.

Vooral het licht dat ik zelf op aarde kom brengen,

zodat het universele plan uitgevoerd kan worden.


Jij bent de spil in dit universele spel.

Die spil kan alleen stevig zijn door in je eigen kracht te staan.

Het is aan jou de keuze hoe je verder wil.

Op de oude “vertrouwde” voet, of

toch liever met dat blije innerlijke kind.


Niemand kan je raden.

Het is jouw leven.

Het is jouw proces.

Jij hebt de leiding daarin,

jij alleen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul