Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 24 juni 2020

Wij gaan terug naar onze oorspronkelijke verbinding


Groot Mysterie

Oorspronkelijke Bron der Schepping
De leegte van Al Wat is,
Dank je voor de levensadem,
Dank je voor mijn gaven.
Eeuwig Mysterie, beroer mijn hart,
Laat mij in schoonheid leven.
Heilig Mysterie, wees mijn gids,
Zodat ik eerlijk kan geven.
Oneindige Bron, blijf bij mij,
Zodat diep in mijn ziel
De warmte van je Eeuwige Vlam
Altijd branden zal.
(Bron: Moeder Aarde Kaarten)

Wij voelen de energie van dit gedicht.
Wij voelen ons verbonden met de Bron.
Wij zijn dichterbij dan ooit.

Wij voelen het.
Toch is het nog moeilijk volledig naar vertrouwen te gaan.
Volledig naar de overgave aan de stroom van het leven.
Het als een puzzeltocht je leven leiden via de tekens vanuit het universum.

Wij zijn dichterbij dan ooit.

Het universum heeft de leiding overgenomen.
Het universum zit aan de knoppen.

De situatie op aarde raakt, net als wij in een stroomversnelling.
Je hebt het gevoel dat je juist niet los kunt laten.

Universele wetten werken andersom.
Je komt volledig in je kracht door overgave.
Dan ben je volledig verbonden met de Bron.

Wij zien vele tekens om ons heen en zijn daar dankbaar voor.
Die tekens zijn er niet voor niets.
Wij vertellen elkaar dat wij zoveel tekens zien.
Wij vertellen elkaar dat wij voelen dat wij geleid worden.

Dat is de opmaat naar de volgende stap.
Het weten dat je volledig verbonden bent met de Bron.
Het voelen en herkennen van die verbinding.

Dan ben je klaar voor volledig vertrouwen.
Dan zal je je gemakkelijker overgeven aan de uitgestoken handen.
Handen die voortdurend naar je reiken.
Handen die je voortdurend tekens toe strooien.

Dan ben je klaar om de volgende stappen te nemen.

Jij bent een kind van het licht.
Het licht roept je en dat is heel bijzonder.
Het licht van de Bron roept je, terwijl je je leven op aarde blijft leven.

Ik zie het licht.
Ik voel het licht.
Wij worden gedragen.

Juist omdat de aardse situatie ook in een versnelling zit.
Worden de hardwerkende zielen op aarde extra ondersteund.

Namasté
Martha Krul

9-week Advanced Trancework Workshop Series from Akashic Trancework.