Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 25 januari 2020

Sluit vrede met jezelf, stop met je verzet


Ik weet het niet meer, ik weet het niet meer….
Ik ben mijzelf niet.
Wie ben ik dan?
Ik ren in de rondte.
Ik ben moe, wat moet ik doen?

Velen herkennen dit.
Wat nu te doen?

Zie jezelf daadwerkelijk in die “strijd” verwikkeld.
Zie dat je drukdoende bent.
JIJ wil dat het anders gaat.
Jij wil dat het nu eindelijk eens ophoudt.

Je wil en je kan er niet meer tegen.

Waarom ben je constant in verzet?
Waarom vecht je tegen jezelf?

Ga naar je rust.
Maak een wandeling en voel de rust.
Het heeft veel te maken met HOE je ernaar kijkt.
Dit proces is lang en intens.
Je slaapt minder diep dan je zou willen.
Maar het is zoals het is.

Ga achterover zitten.
Voel dat je moe bent.
Wanneer een kind moe is, wat is dan je advies?
Blijven “vechten” of geef je een advies voor rust.
Leg je het kind lekker op de bank met een warme deken?

Dat maakt een heel verschil.

Je voelt je weer niet lekker.
Verwen jezelf met iets wat je al heel lang wilde doen.
Onderneem iets geheel nieuws.
Doorbreek je cirkel.

Nu leg je het focus op ongemakken.
Je hebt zoveel bijzondere creatieve eigenschappen.
Je bent inventief.
Geef jezelf de ruimte en maak er een glansrijke dag van.

Dan zal je merken dat je in een hele andere energie terecht komt.

Het is de hoogte van de energie die het je zo moeilijk maakt.

Er gebeurt heel veel.
In en om je heen.
Je lichaam verandert.
Je manier van observeren verandert.
Je manier van eten is veranderd.
Je vriendschappen zijn veranderd.
Niets is meer zoals het was.

Dan mag je gewoon toegeven dat het een intensieve tijd is.
Die gehele transformatie periode.

JIJ bent nog steeds je eigen begeleider in dit proces.
Neem jezelf bij de hand.
Kijk waar je jezelf blij mee kunt maken.
Het hoeft niet groots te zijn.
In kleine dingen schuilt soms veel meer geluk.

Ga zitten in stilte.
Voel wat je werkelijk voelt.
Je zal velen vragen hebben.
Het is weer net als toen je klein was.
Waarom, wanneer, hoe…..?
Je ouders werden gek van al die vragen.

Je zit in een soortgelijke periode.
De antwoorden zijn er.
Maar het wordt nog verwarrender wanneer je al die vragen tegelijk beantwoord krijgt.

Alles komt in segmenten naar je toe.
Eén voor één.
Dat kan alleen maar gezien en verstaan worden in rust.

Stop het vechten tegen jezelf.
Sluit vrede met jezelf.
Omarm jezelf in liefde.
Open je hart voor de liefde die dan kan stromen.

Het vechten is van de lagere dimensies.
Het omarmen in licht en liefde van de hogere.

Door naar de liefde voor jezelf te gaan, neem je de stap naar de hogere dimensies.

Het is niet moeilijk.
MAAK het niet moeilijker dan het is.
JIJ bent een kind van het licht.
Dat mag gezien worden.

Het is aan JOU dit te zien en te accepteren.
Je energie zal op slag veranderen.

Namasté
Martha Krul

NEW INNER CHILD ENERGY NEW VOICING- REVELATIONS-RELEASING-VENTING=SURVIVAL By Blue Beyond Guide The following private sharing was so well felt and related to by many souls that I AM guided to now share here - NEW INNER CHILD energy revelations as many have previously done inner child work before This is New Ascension and New Inner Child revelations of a New World we are Newly Creating! Linked   #AscensionandSpirituality